بررسی پیش نویس جدید نقشه راه معدن بعد از تصویب بودجه در صحن ریاست دبیرخانه تعامل دولت و مجلس در بخش معدن و صنایع معدنی، بیان کرد:

بررسی پیش نویس جدید نقشه راه معدن بعد از تصویب بودجه در صحن / بخش خصوصی از این به بعد حق گلایه ندارد

ریاست دبیرخانه تعامل دولت و مجلس در بخش معدن و صنایع معدنی، بیان کرد: بخش خصوصی و افرادی که در موضوع نقشه راه معدن علی رغم ارسال یک نسخه به آن ها ، اظهارنظر نکردند، حق ندارند بعد از این گلایه کنند.

کد خبر: 961125012 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ بهمن ۹۶ - ۱۲:۳۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست دبیرخانه تعامل دولت و مجلس در بخش معدن و صنایع معدنی، بیان کرد: بخش خصوصی و افرادی که در موضوع نقشه راه معدن علی رغم ارسال یک نسخه به آن ها ، اظهارنظر نکردند، حق ندارند بعد از این گلایه کنند.

بررسی پیش نویس جدید نقشه راه معدن بعد از تصویب بودجه در صحن

بررسی پیش نویس جدید نقشه راه معدن  بعد از تصویب بودجه در صحن / بخش خصوصی از این به بعد حق گلایه ندارد

داریوش اسماعیلی، با اشاره به بررسی پیش نویس نقشه راه معدن در فراکسیون معادن و صنایع معدنی، عنوان کرد: بلافاصله بعد از این نشست، پیش نویس نقشه راه معدن را برای پانزده نفر از فعالان معدن در بخش خصوصی شامل نظام مهندسی معدن، شرکت ملی صنایع مس، کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی، انجمن سنگ آهن ایران، کمیسیون معدن خانه اقتصاد ایران، مجموعه های بزرگ همچون مدیریت گل گهر و چادرملو و معاونان قبلی وزیر صنعت، معدن و تجارت فرستادیم.
نماینده مردم سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از بخش خصوصی درخواست شد که ظرف مدت ده روز نظرات خود را ارائه دهند که برخی از آن ها نظرات خود را مطرح کردند، ولی بخش عمده آن ها نظرات خود را مطرح نکردند.
میخواهیم از نظرات بخش خصوصی برای گرداوری نقشه راه معدن و اجرای آن استفاده کنیم
رییس دبیرخانه تعامل دولت و مجلس در بخش معدن و صنایع معدنی با اشاره به این که ما میخواهیم از نظرات بخش خصوصی برای گرداوری نقشه راه معدن و برنامه چهار ساله وزارت صنعت برای اجرای آن استفاده کنیم، تصریح کرد: بخش خصوصی عمدتا نظرات خود را ارائه نکردند، لذا زمانیکه نقشه راه معدن گرداوری شد آن زمان دیگر بخش خصوصی نقد و گلایه ای نداشته باشد، چراکه ما میخواستیم کلیه مجموعه های فعال در بخش معدن و صنایع معدنی بویژه بخش خصوصی فعالتر عمل کنند.
اسماعیلی با تاکید بر این که خانه معدن یکی از مهم ترین نماینده های بخش معدن است، خاطر نشان کرد: خانه معدن در این زمینه بررسیهای لازم انجام داده ولی تصور ما این بود که افرادیکه حساسیت دارند و می خواهند در نقشه راه نقش داشته باشند در این زمینه اظهارنظر میکنند.


احتمال تصویب نقشه راه معدن در هیئت دولت
رییس فراکسیون معادن و صنایع معدنی مجلس شورای اسلامی، گفت: افرادی که در موضوع نقشه راه معدن اظهارنظر نکردند حق ندارند بعد از این گلایه کنند، حتی اگر کسی نظری نداشته بصورت کتبی به ما ابلاغ میکرد که در این زمینه نظری ندارند.
رییس دبیرخانه تعامل دولت و مجلس در بخش معدن و صنایع معدنی با اعلام این که ایمیدرو پیش نویس جدید نقشه راه برای ما فرستاده است، افزود: مقرر گردیده در نخستین فرصت در نخستین هفته بعد از تصویب بودجه ، نشستی برای بررسی این موضوع برگزار گردد تا مورد به مورد این نقشه راه مصوب گردد.
وی یاد آرو شد: با جهانگیری معاونت اول ریاست جمهوری نشستی در مورد نقشه راه معدن و صنایع معدنی برگزار کردیم که اگر لازم باشد این نقشه راه در دولت مصوب میشود، هم چنین با ریاست سازمان برنامه و بودجه نیز بحثهایی صورت گرفته که نوبخت اعلام کرد که در راستای طرحها اعتبارات را تخصیص میدهد.

منبع : دنیای معدن

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (اجرا)

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ بهمن ۹۶
954 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0