برگزاری آئین تقدیر هیأت رئیسه سازمان استان مازندران از بانوان همکار  احمدرضا گران

هفتاد مقاله به دبیرخانه گردهمایی فرستاده شد / برگزاري يازده كارگاه مهارت محور در جهت ارتقاء دانش فنی عضوها

دبیر هشتمین گردهمایی ملی برق و عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان داشت:احمدرضا گران عنوان کرد: حضور متخصصان و کارشناسان برق بیست و دو استان کشور در این گردهمایی قطعی شده و بیش از هزار نفر از فعالان و نخبگان این رشته بمدت دور روز در بابلسر در این گردهمایی حضور دارند.

کد خبر: 961121025 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ بهمن ۹۶ - ۱۰:۳۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی بهنقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،دبیر هشتمین گردهمایی ملی برق و عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان داشت:احمدرضا گران عنوان کرد: حضور متخصصان و کارشناسان برق بیست و دو استان کشور در این گردهمایی قطعی شده و بیش از هزار نفر از فعالان و نخبگان این رشته بمدت دور روز در بابلسر در این گردهمایی حضور دارند.

برگزاري يازده كارگاه مهارت محور در جهت ارتقاء دانش فنی عضوها

برگزاري يازده كارگاه مهارت محور در جهت ارتقاء دانش فنی عضوها

هفتاد مقاله به دبیرخانه گردهمایی  فرستاده شد / برگزاري يازده  كارگاه مهارت محور در جهت ارتقاء دانش فنی عضوها

گران با بیان این که بیست مقاله بصورت تخصصی در محل برگزاری گردهمایی ارائه میشود، ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده گردهمایی ملی برق مهارت محور میباشد.
وی،با بیان این که افزون از هفتاد مقاله در نه محور برنامه‌ریزی شده گردهمایی در اختیار دبیرخانه قرار گرفت، گفت: در همه محورهای اعلام شده مقالات مناسبی ارائه شده است.
دبیر هشتمین همایش ملی برق در ارتباط با میزان مشارکت استان ‌های کشور در این گردهمایی، تصریح کرد: از همه بیست و دو استان کشور متخصصان و نخبگان حضور دارند ولی میزان حضور مهندسان استان مازندران به علت میزبانی، بیش تر از سایر نقاط کشور است.
وی در ارتباط با کیفیت برگزاری کارگاه‌ های این گردهمایی، تصریح کرد: از ویژگی ‌های برجسته این گردهمایی برگزاري ۱۱ كارگاه مهارت محور است بهمین علت با تحقیقات مناسب مدرسان باتجربه و صاحب سبک در این گردهمایی دعوت شدند.محتوای علمی تمام کارگاهها قبل از ارائه مورد مطالعه جدی کمیته علمی گردهمایی قرار گرفته است.
عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران مهم ترین تمایز این گردهمایی نسبت به دیگر گردهمایی ‌ها را بحث مهارت محوری ذکر کرد و افزود: جای خالی همه گردهمایی ‌ها در کشور بحث کارگاه و مهارت محوری است که بنا داریم اقدامات و نتایج این گردهمایی را در دیگر گردهمایی های سازمان اجرایی کنیم.
گران، در ارتباط با برپایی نمایشگاه، یاد اور شد: باتوجه به اهمیت اجرایی شدن سیاستهای اقتصاد مقاومتی از شرکت‌ های تولید كننده محصولات داخلي برای برپایی نمایشگاه دعوت شده است.

برگزاري يازده كارگاه مهارت محور در جهت ارتقاء دانش فنی عضوها

عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران یاد آور شد: دعوت از فعالان تولیدی کشور طبق نه محور گردهمایی انجام شده است و غرفه داران طبق نیازمندی ‌های کارگاهی به این گردهمایی دعوت شدند.
وی گفت: هدف از ایجاد نمایشگاه علاوه بر معرفی توانمندی شرکتها کمک به بحث محتوای علمی کارگاه هم مد نظر دبیرخانه گردهمایی بوده است.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی برق طراحی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ بهمن ۹۶
667 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0