دیدار نماینده ساری و میاندوآب با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران مطرح کرد:

برگزاری دهمین گردهمایی استانی مهندسان مکانیک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران از برگزاری گردهمایی استانی مهندسان مکانیک در روز یک شنبه بیست و نهم بهمن ماه خبر داد.

کد خبر: 961121017 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ بهمن ۹۶ - ۲:۴۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران از برگزاری گردهمایی استانی مهندسان مکانیک در روز یک شنبه بیست و نهم بهمن ماه خبر داد.

برگزاری دهمین گردهمایی استانی مهندسان مکانیک سازمان

برگزاری دهمین گردهمایی استانی مهندسان مکانیک سازمان

دهمین گردهمایی استانی مهندسان  مکانیک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران برگزار می گردد

سیف اله علی نیا، ادامه داد: گردهمایی استانی مهندسان مکانیک با حضور سخنرانان برجسته در حوزه مهندسی تاسیسات مکانیک ، روز یک شنبه بیست و نهم بهمن با حضور مسئولان و مقامات کشوری و استانی ،در سالن اریکه آریایی آمل برگزار خواهد گردید.
علی نیا تصریح کرد: این گردهمایی با امتیاز آموزشی در سیستم هوشمند انتخاب ناظر و با هدف آشنایی بیش تر مهندسان مکانیک با نکات و ملاحظات ویژه ساخت و ساز در استان مازندران ، برگزار خواهد شد.
وی در مورد زمان و نحوه ثبت نام در گردهمایی، خاطر نشان ساخت: ثبت نام گردهمایی از روز ۵ شنبه نوزدهم بهمن ماه آغاز و تا رور ۴ شنبه بیست و پنجم بهمن ادامه خواهد داشت و علاقه مندان جهت شرکت در این گردهمایی علمی با مراجعه به لینک ثبت نام در وب سایت سازمان و یا مراجعه حضوری به دفتر نمایندگی شهر مربوطه ، میتوانند در این رویداد علمی حضور یابند.

برگزاری دهمین گردهمایی استانی مهندسان مکانیک سازمان

رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران یاد آور شد: سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندارن دارای سه هزار و ششصد و چهل و هفت عضو در رشته مکانیک میباشد که از این تعداد هزار و ششصد و چهل و شش نفر دارای پروانه اشتغال بکار میباشند

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۶

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ بهمن ۹۶
714 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0