نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان با رجبی نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان با رجبی

برگزاری نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان نظام مهندسی خوزستان با رئیس سازمان نظام مهندسی کشور

نشست ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با روابط عمومیهای نظام مهندسی ساختمان کشور در حاشیه برگزاری دومین دوره آموزشی روابط عمومی با حضور ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، مسئول دفتر نمایندگی آبادان و مسئول دفتر نمایندگی خرمشهر در شهرستان آبادان برگزار گردید.

کد خبر: 961121005 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ بهمن ۹۶ - ۱۲:۳۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور  به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان،نشست ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با روابط عمومیهای نظام مهندسی ساختمان کشور در حاشیه برگزاری دومین دوره آموزشی روابط عمومی با حضور ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، مسئول دفتر نمایندگی آبادان و مسئول دفتر نمایندگی خرمشهر در شهرستان آبادان برگزار گردید.

نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان با رجبی

برگزاری نشست مدیران و کارشناسان  روابط عمومی سازمان نظام مهندسی خوزستان با رئیس سازمان نظام مهندسی کشور

نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشور با رئیس سازمان نظام مهندسی کشور برگزار گردید
وی به نقش پر اهمیت روابط عمومی‌ در موفقیت هر سازمانی اشاره کرد و افزود: جایگاه روابط عمومیهای هر سازمان در برقراری ارتباطات دوسویه درون ‌سازمانی و برون سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است.
رجبی با اشاره به این که کار روابط عمومیها افکار سنجی است ادامه داد: ارائه ایده های نوین و به روز بودن علم و دانش و هنر از الزامات روابط عمومی است و افکار سنجی هایی که روابط عمومیها انجام میدهند باید طبق واقعیت باشد و آمارسازی انجام نگردد.
رجبی با تاکید بر این که روابط عمومیها باید جهش پیدا کنند و به یک نقطه امن برسند یاد آور شد: نگاه درونگرا باعث لطمه به سازمان شده است و این وظیفه روابط عمومیها است که تعامل میان سازمان را با بیرون از جمله مسئولان استانی، ادارات و سازمانهای دیگر و مردم برقرار کنند.

نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان با رجبی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور خاطر نشان ساخت: روابط عمومیها وظیفه دارند تصویر روشنی از سازمان نظام مهندسی ساختمان در افکار مردم ایجاد نمایند و اهداف و سیاستهای این سازمان را منتقل کنند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ بهمن ۹۶
642 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0