اعلام نظر مهندسان در خصوص ادامه فعالیت ساختمان وزارت نیرو احمد صادقی

اعلام نظر مهندسان در خصوص ادامه فعالیت ساختمان وزارت نیرو تا بیست و چهار ساعت آینده

کارشناس های فنی سازمان نظام مهندسی و مشاوران و مهندسین سازه شرکت برق حراتی وزارت نیرو ظرف بیست و چهار ساعت آینده با انجام بررسیهای فنی نسبت به میزان آسیب ناشی از حریق به ساختمان سیزده طبقه میدان ولیعصر و نیز امکان بهره برداری و فعالیت از ساختمانهای مجاور اظهار نظر خواهند کرد.

کد خبر: 961118018 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ بهمن ۹۶ - ۶:۴۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، کارشناس های فنی سازمان نظام مهندسی و مشاوران و مهندسین سازه شرکت برق حراتی وزارت نیرو ظرف بیست و چهار ساعت آینده با انجام بررسیهای فنی نسبت به میزان آسیب ناشی از حریق به ساختمان سیزده طبقه میدان ولیعصر و نیز امکان بهره برداری و فعالیت از ساختمانهای مجاور اظهار نظر خواهند کرد.اعلام نظر مهندسان در خصوص ادامه فعالیت ساختمان وزارت نیرو

اعلام نظر مهندسان در خصوص ادامه فعالیت ساختمان وزارت نیرو

اعلام نظر مهندسان در خصوص ادامه فعالیت ساختمان وزارت نیرو

مهندسان در خصوص ادامه فعالیت  ساختمان وزارت نیرو تا بیست و چهار ساعت آینده اعلام نظر خواهند کرد.

احمد صادقی جانشین شهردار در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهر تهران صبح امروز (۴ شنبه) بعد از پایان عملیات خاموش کردن آتش در نشست ستاد مدیریت بحران منطقه شش ضمن اعلام این خبر در مورد مصوبات عضوهای این ستاد، افزود: در این نشست مصوب شد بلافاصله بعد از اعلام رسمی پایان عملیات اطفاء از طرف سازمان آتش نشانی، بررسیهای فنی از طرف مهندسان شروع شود.
هم چنین مقرر گردید که خدمات مربوط به حوزه های ایمنی ، انتظامی و ترافیکی کماکان تا پایان کامل عملیات از طرف ستاد مدیریت بحران منطقه شش ادامه یابد.
وی به مصوبه دیگر این ستاد مبنی بر استقرار واحد پاسخ گویی به شهروندان ساکن محله حادثه اشاره کرد و ادامه داد: مقرر گردید کماکان دو دستگاه آمبولانس از طرف مرکز اورژانس تا اعلام پایان عملیات در محل مستقر گردد و شرکت برق حرارتی وزارت نیرو پاسخگوی پرسشهای اهالی محل و رسیدگی به مسائل آنها باشد.
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تصریح کرد: با توجه به آسیب وارده به این ساختمان کماکان هتل واقع در محل حادثه از پذیرش مسافر منع گردیده است و بعد از پایان بررسیهای فنی تصمیم جدید در این مورد اتخاذ خواهد شد.

اعلام نظر مهندسان در خصوص ادامه فعالیت ساختمان وزارت نیرو

صادقی هم چنین با اشاره به هماهنگی قابل توجه سازمانهای مدیریت شهری و نهادهای خدمات اضطراری طی ۳ روز گذشته ، همکاری شهروندان ساکن محل، ادارات و کسبه حول محل حادثه را قابل تقدیر خواند و از سعی کلیه نیروهای عملیاتی بویژه پرسنل سازمان آتش نشانی قدردانی کرد.

منبع : برنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی آذربایجانغربی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ بهمن ۹۶
787 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0