جلسه بانوان کارآفرین با حضور خانم آی نور کارآفرین برتر ترکیه برگزاری گردهمایی

برگزاری گردهمایی طرح اعتلای سلامت مادر و کودک در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

گردهمایی طرح اعتلای سلامت مادر و کودک بمنظور ارتقای سلامت مادران و آگاه سازی از سرطانهای رایج در بانوان روز ۳ شنبه دهم بهمن ماه نود و شش  به میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین برگزار شد .

کد خبر: 961111017 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶ - ۱۱:۳۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین ، گردهمایی طرح اعتلای سلامت مادر و کودک بمنظور ارتقای سلامت مادران و آگاه سازی از سرطانهای رایج در بانوان روز ۳ شنبه دهم بهمن ماه نود و شش  به میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین برگزار شد .برگزاری گردهمایی طرح اعتلای سلامت مادر و کودک در سازمان

برگزاری گردهمایی طرح اعتلای سلامت مادر و کود در سازمان

برگزاری گردهمایی طرح اعتلای سلامت مادر و کود در سازمان

برگزاری گردهمایی  طرح اعتلای سلامت مادر و کودک در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

سمیرا قانعی نماینده گروه پنج در آغاز این جلسه با برشمردن لزوم کارگاههای آموزش بانوان در اعتلای سلامت جامعه بیان کرد : امروز ارتقای سطح سلامت و نشاط جامعه با اعتلای سلامت مادر و کودک گره خورده است و در این راستا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین نسبت به میزبانی این کارگاه اقدام کرده است که می بایست از تلاشهای فرشته محمد بیگی عضو هیئت مدیره سازمان تقدیر بعمل آید .
معاونت مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین عنوان کرد: سلامت جامعه در گرو سلامت زنان و خانواده است که در این راستا باید اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خانوادهها جدی گرفته شود.
گردهمایی طرح اعتلای سلامت مادر و کودک بمنظور ارتقای سلامت مادران و آگاه سازی از سرطانهای رایج در بانوان روز ۳ شنبه با همکاری اداره کل بانوان استانداری، نظام مهندسی، استاندارد، راهداری و حمل و نقل، هواشناسی، انتقال خون و دانشگاه علمی و کاربردی قزوین در سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین برگزار گردید.

برگزاری گردهمایی طرح اعتلای سلامت مادر و کودک در سازمان

زهرا آتشگران در این آیین گفت: سلامت کودکان در هر جامعه متأثر از سلامت سایر اعضای خانواده به ویژه مادران است ویکی از مهم ترین ارکان دست یابی به سلامت کودکان، وجود مادرانی سالم و توانمند از نظر جسمی و روحی است.
آتشگران به اهمیت سلامت مادران اشاره کرد و ادامه داد: گردهمایی های آموزشی باید بصورت مستمر برگزار گردد تا مادران با راه های ارتقای سلامت خود آگاه شوند.
در این گردهمایی خانم ها دکتر زرگینی و  بهرامی کارشناسان و مدرسان دانشگاه علوم پزشکی قزوین نکاتی را در مورد سرطانهای شایع در بانوان و هم چنین اهمیت زایمان طبیعی و نقش آن در سلامت مادر و کودک برای حاضران تشریح کردند.
در این گردهمایی موضوعاتی از جمله: عوامل خطر بیماری های غیر واگیر و پیش گیری از آن ها، سرطان پستان، سلامت مادر و کودک، باروری سالم و زایمان ایمن، توجه به ترویج تغذیه با شیر مادر و رشد و تکامل کودکان و پیش گیری از مرگ کودکان یک تا پنج سال مطرح گردید.

منبع : سازمان نطام مهندسی ساختمان استان قزوین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود کتاب راهنمای مبحث ۱۳ نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ بهمن ۹۶
819 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0