با پايان ده هفته رقابت شش تيم رقم خورد رتبه پنجمي استان قم در ليگ برتر تيراندازي ايران

با پايان ده هفته رقابت شش تيم رقم خورد

تيراندازان تيم نظام مهندسي ساختمان استان قم اولین فصل حضور خود در ليگ برتر تيراندازي باشگاه‌ هاي كشور را با كسب رتبه پنجم به پايان رساندند.

کد خبر: 961110007 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶ - ۱:۵۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، تيراندازان تيم نظام مهندسي ساختمان استان قم اولین فصل حضور خود در ليگ برتر تيراندازي باشگاه‌ هاي كشور را با كسب رتبه پنجم به پايان رساندند.با پايان ده هفته رقابت شش تيم رقم خورد

با پايان ده هفته رقابت شش تيم رقم خورد

با پايان ده هفته رقابت شش تيم رقم خورد

با پايان ده هفته رقابت  شش تيم رقم خورد

تیمی که سال پیش توانست بعنوان یکی از تیم ‌های برتر لیگ دسته اول تیراندازی مردان ایران برای اولین بار قم را در بالاترین سطح رقابت ‌های باشگاهی این رشته یعنی لیگ برتر صاحب نماینده کند، در اولین تجربه حضور در لیگ برتر رتبه‌ های چهارم و پنجم تفنگ بادی را کسب نمود.
تیراندازان شاخص قم در ترکیب تیم نظام مهندسی ساختمان قم مجموعا ده هفته با پنج رقیب دیگر حاضر در مسابقات فصل نود و شش لیگ برتر باشگاه‌ های کشور پیکار کردند و در هفته دهم و پایانی این دوره از مسابقات به میزبانی تیم نزاجا در سالن هشتاد خط مجموعه ورزشی آزادی با حریفان پیکار نمودند.
در این هفته از پیکارهای لیگ برتر تیراندازی مردان ایران، تیم تیراندازی نظام مهندسی ساختمان استان قم با تیم تیراندازی هیأت سمنان رقابت کردند، رقابتی که نتیجه آن در رشته تپانچه بادی به نفع نماینده قم تمام شد ولی این تیم در رشته تفنگ بادی نتیجه را به حریف خود واگذار نمود.
در ترکیب تیم نظام مهندسی ساختمان استان قم در این هفته از مسابقات حامد غرباقی، علی کاظمی، امیرحسین گل‌ پسند و پوریا عصمت در رشته تفنگ بادی به میدان رفتند و عضوهای تیم رشته تپانچه بادی قم نیز محمود جعفرغفار، سیدیاسر حسینی، مصطفی منتظر و عرفان صلواتی بودند.
تیمی که به مربی گری مهدی ارج و سرپرستی علی شاکری اولین بار با حریفان حاضر در لیگ برتر باشگاه‌ های کشور پیکار کرد، در خاتمه این دوره از مسابقات لیگ برتر کشور جایگاه پنجم را به خود اخصتاص داد تا سال بعد هم در لیگ برتر کشور حضور داشته باشد.

با پايان ده هفته رقابت شش تيم رقم خورد

مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر تیراندازی مردان ایران در حالی بکار خود پایان داد که در رده ‌بندی پایانی رشته تفنگ بادی تیم نیروی زمینی ارتش از ده مسابقه با کسب چهل و شش امتیاز قهرمان شد، تیم شرکت ملی حفاری با چهل و دو امتیاز روی سکوی دوم ایستاد و تیم مقاومت با سی و هشت امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت، ضمن این که تیم‌ های نظام‌ مهندسی ساختمان استان قم و هیأت کرمان با بیست و دو امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم ایستادند و هیأت سمنان با چهارده امتیاز ششم شد.
در رده‌ بندی نهایی پیکارهای رشته تپانچه بادی لیگ برتر تیراندازی مردان ایران نیز تیم باشگاه مقاومت با کسب پنجاه امتیاز قهرمان شد، نیروی زمینی ارتش با کسب چهل و دو امتیاز به مقام نایب ‌قهرمانی رسید و تیم شرکت ملی حفاری با کسب سی و چهار امتیاز به مقام سوم بسنده کرد، ضمن این که تیراندازان تیم هیأت کرمان با بیست و شش امتیاز، نظام ‌مهندسی ساختمان قم با هجده امتیاز و هیأت سمنان با ده امتیاز به رتبه‌ های چهارم تا ششم دست یافتند.
منبع : قم نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان نشریه ۱۱۰ برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ بهمن ۹۶
820 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0