صعود سه تیم به لیگ برتر تیراندازی بانوان خاتمه لیگ دسته یک

صعود سه تیم به لیگ برتر تیراندازی بانوان

 هفته پایانی لیگ دسته یک تیراندازی بانوان در حالی برگزار گردید که سه تیم، پاس، نظام مهندسی ساختمان اصفهان و هیات خراسان رضوی جواز حضور در لیگ برتر سال نود و هفت را بدست آوردند.

کد خبر: 961107013 تاریخ انتشار: شنبه ۷ بهمن ۹۶ - ۱۰:۴۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،  هفته پایانی لیگ دسته یک تیراندازی بانوان در حالی برگزار گردید که سه تیم، پاس، نظام مهندسی ساختمان اصفهان و هیات خراسان رضوی جواز حضور در لیگ برتر سال نود و هفت را بدست آوردند.صعود سه تیم به لیگ برتر تیراندازی بانوان

صعود سه تیم به لیگ برتر تیراندازی بانوان

صعود سه تیم به لیگ برتر تیراندازی بانوان

صعود سه تیم به لیگ برتر  تیراندازی بانوان

با پایان لیگ دسته یک تیراندازی بانوان تیمهای، پاس، نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و هیات استان خراسان رضوی با شکست حریفان خود با اقتدار جواز حضور در لیگ برتر را کسب نودند.
هم چنین تیم هیات قم در مرحله حذفی با تیم ثابت هدف آریا دیدار می ‌کند و برنده این رقابت به لیگ برتر صعود خواهد کرد.
در مجموع امتیازات تیمی رشته تفنگ و در دیدار رو در رو، پاس با بیست و شش امتیاز در جایگاه اول ایستاد، هیات قم با بیست و شش امتیاز و نظام مهندسی ساختمان اصفهان با بیست و دو امتیاز به ترتیب در جایگاه ‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
در رشته تپانچه نیز، تیم ‌های نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، پاس و هیات خراسان رضوی در مکان ‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
در خاتمه این رقابت ‌ها در مجموع امتیاز انفرادی تفنگ، مینا روحیان با پنجاه و دو امتیاز از هیات قم، مائده امین زاده با پنجاه و یک امتیاز از شرکت پالایش و پخش و مهسا رضاییان با چهل و سه امتیاز از پاس به ترتیب عناوین برتر را کسب کردند.

صعود سه تیم به لیگ برتر تیراندازی بانوان


در تپانچه انفرادی نیز، درسا عرب شاهی با هفتاد و دو امتیاز از نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، نگین سادات شمسی نژاد با چهل و چهار امتیاز از هیات خراسان رضوی و زهرا باوندپور با سی و نه امتیاز از آماج به ترتیب به مقام‌ های اول تا سوم کسب کردند.
هم چنین تیم‌ های ناجا و هیات فارس از لیگ برتر به دسته یک سقوط کردند.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی سوالات نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ بهمن ۹۶
937 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0