دیدار نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با طوماری نخستین نشست شورای دبیرخانه رشد و توسعه شهری

تشکیل نخستین نشست شورای دبیرخانه رشد و توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی در حوزه اوراسیا

نشست شورای اجرایی دبیر خانه رشد و توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی با حضور معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز، مدیر هماهنگی مناطق و سازمانها ، مدیر کل خدمات فنی و مهندسی و کارشناسان حوزه معاونت فنی و عمرانی و سازمان نظام مهندسی استان برگزار گردید.

کد خبر: 961103007 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ بهمن ۹۶ - ۷:۳۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، نشست شورای اجرایی دبیر خانه رشد و توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی با حضور معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز، مدیر هماهنگی مناطق و سازمانها ، مدیر کل خدمات فنی و مهندسی و کارشناسان حوزه معاونت فنی و عمرانی و سازمان نظام مهندسی استان برگزار گردید.تشکیل نخستین نشست شورای دبیرخانه رشد و توسعه شهری

تشکیل نخستین نشست شورای دبیرخانه رشد و توسعه شهری

تشکیل نخستین نشست شورای دبیرخانه رشد و توسعه شهری

تشکیل نخستین نشست شورای دبیرخانه رشد و توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی در حوزه اوراسیا

اسحقی معاونت فنی و عمرانی شهردار تبریز در این نشست، هدف از برگزاری این نشست را  آشنایی و هماهنگی و تقسیم وظایف و تولید محتوا در مورد برگزاری دهمین اجلاس رشد و توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی در حوزه اوراسیا که از جمله برنامه های تبریز ۲۰۱۸ خواهد بود ذکر کرد.
معاونت فنی عمرانی شهردار تبریز گفت: برگزاري سمينارها و گردهمایی هاي علمي با موضوعات گوناگون در کل دنيا از کار آمدترين شيوه هاي انتقال و عرضۀ افکار نو در جوامع است.
وی تصریح کرد: در کشور ما نيز چند صباحي است که اين مهم مورد توجه جدّي برنامه ريزان و کارگزاران علمي و فرهنگي قرار گرفته است، ولی اين که  این گردهمایی ‌ها تا چه حد به اهداف مورد نظر خود دست یافته، موضوعي است که کم تر مورد توجه متولّيان اين امور بوده است و  بيش تر به جنبۀ شکلي و اجرايي آن توجه شده است.
اسحقی اظهار داشت: در واقع اين حرکت علمي و فرهنگي همانقدر که میتواند بعنوان حرکتي خوب و مفید مطرح گردد، مي‌ تواند به حرکتي غير مفيد و يا کم فايده نیز تبديل گردد.
وی خاطر نشان ساخت: متاسفانه امروزه بسیاری از گردهمایی ها، خروجی مناسبی ندارند و  آن چنان که باید دردی از جامعه ما را بازشناسی و ریشه یابی نمیکند.
اسحقی یاد آور شد: در جهت اصلاح این موارد موضوعات گردهمایی ها باید با توجه به  نيازها مشخص گردد و نتايج حاصل از آن نیز باید توسط مجريان برنامه ها جمع بندی شود.

تشکیل نخستین نشست شورای دبیرخانه رشد و توسعه شهری

وی به استفاده از چهره های اندیشمند جوان و متخصص در برگزاری سمینار ها تاکید کرد و افزود: در برگزاری سمینار ها صرفا استفاده از چهره هاي معروف بعنوان سخنران کافی نیست و در هر زمینه با توجه موضوعات گردهمایی استفاده از متخصصان  جوان نیز موضوعی است که باید مد نظر قرار گیرد.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز ادامه داد: با شناسايي مواردي كه جامعه در آن موارد به برگزاري سمينار و گردهمایی نيازمند است و هم چنین تعیین اهداف سمینارها میتوان از بيهوده ماندن نتايج آنها جلوگيري کرد.
قابل ذکر است دهمین اجلاس رشد و توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی در حوزه اوراسیا  شهریورماه سال نود و هفت  با حضور اندیشمندان، متخصصان و کارشناسان کشورهای آسیایی و اروپایی در شهر تبریز برگزار خواهد شد.
منبع :پایگاه خبری سخن

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی همدان

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ بهمن ۹۶
889 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0