نمایشگاه ساختمان آوردگاه نوآوریهای ساختمانی نمایشگاه ساختمان

نمایشگاه ساختمان آوردگاه نوآوریهای ساختمانی

نمایشگاه صنعت ساختمان منطقه آزاد اروند با حضور سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در این نمایشگاه افتتاح گردید.

کد خبر: 961101012 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ بهمن ۹۶ - ۱:۱۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، نمایشگاه صنعت ساختمان منطقه آزاد اروند با حضور سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در این نمایشگاه افتتاح گردید.نمایشگاه ساختمان آوردگاه نوآوریهای ساختمانی

نمایشگاه ساختمان آوردگاه نوآوریهای ساختمانی

نمایشگاه ساختمان آوردگاه نوآوریهای ساختمانی

نمایشگاه ساختمان آوردگاه نوآوریهای  ساختمانی

علی حاجتی شیمنی، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، در بازدید از این نمایشگاه بیان داشت: معرفی و فراهم کردن زمینه استفاده از تکنولوژی‌ های نوین ساختمان و بهره ‌مندی مهندسان ساختمان از مزایای آن ها از جمله دستاوردهای نمایشگاه صنعت ساختمان است.
حاجتی تصریح کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان، آوردگاه این نوآوری ‌های ساختمانی است که آخرین دستاوردهای این صنعت پویا و موثر را به نمایش می ‌گذارد.
وی یاد آور شد: این نمایشگاه می ‌تواند محلی برای تبادل نظر کارشناسان، مهندسان، فعالان عرصه مذکور و هم چنین تولید کنندگان مصالح ساختمانی استاندارد محسوب گردد.
عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم این نمایشگاه بتواند قدمی ارزشمند در راستای ارتقای دانش فنی و جایگاه علمی مهندسان خوزستان بردارد.

نمایشگاه ساختمان آوردگاه نوآوریهای ساختمانی

وی با اشاره به این که از ظرفیت استان برای صدور خدمات فنی مهندسی استفاده نشده است ابراز داشت: سازمان نظام مهندسی بعنوان یکی از تاثیر گذار ترین سازمان ها در اقتصاد و صنعت و ارتقا کیفیت ساخت است و میتواند با حرکت در جهت صادرات خدمات فنی و مهندسی به یک عرصه جدید اقتصادی پای بگذارد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی آذربایجانغربی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ بهمن ۹۶
932 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0