توقف احداث صد برج در تهران تمدید مهلت فراخوان

اعلام تمدید مهلت فراخوان گردهمایی جایزه‌ی دادمان در نخستین نشست کمیته داوران کار و تعاون

نخستین نشست کمیته داوران دومین دوره گردهمایی جایزه دادمان با نیت ارزیابی فرآیند کلی داوری آثار، روز ۴ شنبه بیست و هفتم دی ماه به میزبانی سازمان نظام مهندسی استان تهران برگزار گردید.

کد خبر: 961030002 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ دی ۹۶ - ۳:۴۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، نخستین نشست کمیته داوران دومین دوره گردهمایی جایزه دادمان با نیت ارزیابی فرآیند کلی داوری آثار، روز ۴ شنبه بیست و هفتم دی ماه به میزبانی سازمان نظام مهندسی استان تهران برگزار گردید.اعلام تمدید مهلت فراخوان گردهمایی جایزه‌ی دادمان

اعلام تمدید مهلت فراخوان گردهمایی جایزه‌ی دادمان

اعلام تمدید مهلت فراخوان گردهمایی جایزه‌ی دادمان

اعلام تمدید مهلت فراخوان گردهمایی  جایزه‌ی دادمان در نخستین نشست کمیته داوران کار و تعاون

در این نشست، ضمن اجماع داوران بر روی کلیات فرآیند داوری، مقرر شد مهلت ارسال آثار برای رقابت در جایزه تا تاریخ دهم بهمن ماه امسال  تمدید گردد.
علی رضا رهایی، ریاست کمیته داوران جایزه در حاشیه‌ این نشست با تأکید بر ضرورت مشارکت گسترده مخاطبین گردهمایی در تمامی زیرمجموعه‌های راه و شهرسازی بیان کرد: با توجه به درخواست دبیرخانه مبنی بر تمدید مهلت فراخوان و موافقت عضوهای محترم شورای سیاست‌ گذاری و کمیته داوران، مهلت ارسال آثار بمنظور شرکت در جایزه دادمان بمدت ۱۰ روز تمدید گردید. این اقدام اگرچه فرصت کمیته داوران برای بررسی آثار را محدود کرده و کار این کمیته را فشرده و دشوار خواهد کرد، با این حال فرصت مشارکت برای همه مخاطبین گردهمایی را ایجاد خواهد نمود.
در این جلسع که با حضور استادان برجسته و مسئولان نهادهای دولتی در ۳ بخش اصلی جایزه (راه و ترابری، ابنیه و ساختمان، معماری و شهرسازی) برگزار گردید، محمود گلابچی، چهره سرشناس معماری و ریاست کمیته داوران معماری و شهرسازی گردهمایی اظهارات خود را به توصیف شخصت والای شهید رحمان دادمان اختصاص داد و با توجه به انتخاب نام این چهره‌ی ارزشمند علمی و اجرایی برای گردهمایی و نقشی که وی در مجموعه راه شهرسازی ایفا نموده است، بر ضرورت شاخص بودن منتخبین گردهمایی تأکید کرد.
هم چنین، محمدسعید ایزدی، معاونت معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی بعنوان یکی از عضوهای شورای سیاست‌ گذاری و کمیته داوران گردهمایی به ایراد سخن با اعضای این کمیته پرداخت.

اعلام تمدید مهلت فراخوان گردهمایی جایزه‌ی دادمان

وی، مهم ‌ترین ویژگی گردهمایی جایزه دادمان را عدم وابستگی تیم برگزارکننده به نهادهای دولتی دانست و اظهار امیدواری کرد تندیس جایزه دادمان بعنوان بالاترین نشان افتخار در راه و شهرسازی شناخته شود.
در این نشست، سایر اعضای کمیته داوران از جمله آقایان علی نبی ‌زاده، محسن علی شایانفر، فریدون مقدس ‌نژاد، سعید صبوری، شاهرخ مالک، فیاض رحیم ‌زاده رفوئی، اصغر وطنی اسکویی، محمود قضاوی، محمدحسن بازیار، جواد میرمحمد صادقی، داوود یونسیان، علی مرادی، حسن قاسمی، عبداله غلام ابوالفضل، حمزه شکیب و حسین ارسلانی نظرات خود در مورد ساز و کار داوری آثار را بیان کردند.
دومین گردهمایی جایزه دادمان توسط مرکز متخصصین راه و شهرسازی و بهمت شورای سیاست ‌گذاری به ریاست محمد دامادی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تاریخ شانزدهم اسفند امسال  در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد. داوطلبان شرکت در جایزه می ‌توانند برای ثبت نام به وبسایت گردهمایی به آدرس www.dadmanawards.ir مراجعه کنند.

منبع : فصل تجارت

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

گروه الکترونیک تلگرام

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ دی ۹۶
713 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0