نارضایتی مردم از خدمات نظام مهندسی معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:

نارضایتی مردم از خدمات نظام مهندسی

حامد مظاهریان با اشاره به این که مردم از خدمات نظام مهندسی راضی نیستند، بیان کرد:اگر رضایتمندی مهندسین را نیز با نگاه به میزان مشارکت آن ها در مجامع عمومی و انتخابات  نظام مهندسی رصد کنیم، نتیجه حاصل امیدوار کننده نیست.

کد خبر: 961028004 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ دی ۹۶ - ۳:۴۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور  ، حامد مظاهریان با اشاره به این که مردم از خدمات نظام مهندسی راضی نیستند، بیان کرد:اگر رضایتمندی مهندسین را نیز با نگاه به میزان مشارکت آن ها در مجامع عمومی و انتخابات  نظام مهندسی رصد کنیم، نتیجه حاصل امیدوار کننده نیست.نارضایتی مردم از خدمات نظام مهندسی

نارضایتی مردم از خدمات نظام مهندسی

نارضایتی مردم از خدمات نظام مهندسی

نارضایتی مردم از خدمات نظام  مهندسی

وی با اشاره به گردهمایی ملی “نگه داری از ساختمان ‌ها و حفاظت در مقابل آتش سوزی با نگاهی به حادثه پلاسکو”، عنوان داشت: در بخشی از سخنرانی ام در این گردهمایی، یادآور شدم برای سنجش عملکرد یک نهاد باید سنگ محکی بیابیم تا بتوانیم بوسیله آن میزان موفقیت آن نهاد را پایش کنیم.
مظاهریان با یادآوری این که “پیش تر در یادداشتی با همین رویکرد از عدم موفقیت فرهنگستانها سخن گفتم” اظهار داشت: به عقیده من بطور مشخص عملکرد سازمانهای نظام مهندسی کشور را با دو پیمانه میتوان ارزیابی کرد؛ یکی اعتماد، مشارکت و رضایت مهندسین عضو و دیگری باور و رضایتمندی مردم از خدمات مهندسی دریافت شده.
معاون وزیر راه و شهر سازی خاطر نشان کرد: بنظر میرسد اگر رضایتمندی مهندسین را با نگاه به میزان مشارکت آن ها در مجامع عمومی و انتخابات  نظام مهندسی رصد کنیم، نتیجه حاصل امیدوار کننده نیست.
مظاهریان یاد آور شد: همین طور در رضایتمندی مردم از خدمات مهندسی در بزنگاه‌ های حوادث، طوری به چشم می آید که نمره قبولی نمی‌ گیریم. البته بهیچ عنوان این را متوجه کل جامعه مهندسان نمیدانم.

نارضایتی مردم از خدمات نظام مهندسی

وی ادامه داد: باور دارم یکی از ایرادها به رابطه کاری میان مهندسین و  دریافت کنندگان خدمات مهندسی برمیگردد. جایی که تضاد منافع خودنمایی میکند و در نگاه بیرونی تکلیف مهندسان روشن نیست که خدمات مهندسی خود را برای چه کسی ارایه میدهند.
مظاهریان تصریح کرد: پول خدمات را از مالک دریافت میکنند اما شهرداری بهره مند از آن میشود. تلاش و اصرار وزارت راه در این چند سال برای اصلاح قانون و آیین نامه، در این راستا است.

منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام برق قدرت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ دی ۹۶
1030 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0