نظارت بر ساخت و ساز شهری بدون تحمیل هزینه‌ گزاف به شهروندان عضو شورای اسلامی شهر شهرضا

نظارت بر ساخت و سازهای شهری بدون تحمیل هزینه‌ های گزاف به شهروندان باشد

عضو شورای اسلامی شهر شهرضا هزینه خدمات نظارتی نظام مهندسی را برای بیش تر شهروندان سنگین ارزیابی کرد و بیان کرد: بدون تحمیل هزینه ‌های گزاف به شهروندان، نظارت بر ساخت و سازهای شهری شهرضا باید بیش تر باشد.

کد خبر: 961027017 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ دی ۹۶ - ۳:۲۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،  عضو شورای اسلامی شهر شهرضا هزینه خدمات نظارتی نظام مهندسی را برای بیش تر شهروندان سنگین ارزیابی کرد و بیان کرد: بدون تحمیل هزینه ‌های گزاف به شهروندان، نظارت بر ساخت و سازهای شهری شهرضا باید بیش تر باشد.نظارت بر ساخت و ساز شهری بدون تحمیل هزینه‌ گزاف به شهروندان

نظارت بر ساخت و ساز شهری بدون تحمیل هزینه‌ گزاف به شهروندان

نظارت بر ساخت و ساز شهری بدون تحمیل هزینه‌ گزاف به شهروندان

نظارت بر ساخت و سازهای شهری بدون تحمیل  هزینه‌ های گزاف به شهروندان باشد

سعید آقاسی امروز در نشست شورای اسلامی شهر شهرضا ابراز داشت: طرح جامع جدید شهرضا مشکلات متعددی را برای شهروندان ایجاد کرده است، که یکی از اصلی ‌ترین این مشکلات قرار گرفتن پنجاه و یک هکتار از اراضی شهر خارج از محدوده قانونی است.
آقاسی با تاکید بر این که در این اراضی ساخت و ساز شده و می ‌شود، اظهار داشت: این اراضی خارج از محدوده قانونی شهر است و شهرداری به لحاظ نداشتن امکان صدور پروانه ساخت، نمی ‌تواند نظارتی بر این ساخت و سازها داشته باشد.
وی ادامه داد: باید تدبیر مناسب و ساده‌ای اندیشیده شود تا مقام‌ سازی و استحکام این ساختمان ‌ها در حین اجرای ساخت و زیر نظر یک سازمان یا شخص ذیصلاح  انجام شود تا اصول مقاوم‌ سازی در آن رعایت گردد.
عضو شورای اسلامی شهر شهرضا با اشاره به این‌ که هزینه خدمات نظارتی نظام مهندسی برای بیش تر شهروندان سنگین است، خاطر نشان ساخت: با توجه به وضع معیشتی شهروندان، نظام مهندسی باید در بحث تعرفه خدمات تعامل بیش تری با شهروندان داشته باشد.

نظارت بر ساخت و ساز شهری بدون تحمیل هزینه‌ گزاف به شهروندان

وی با اشاره به این‌ که بدون تحمیل هزینه ‌های گزاف به شهروندان، نظارت بر ساخت و سازهای شهری باید بیش تر باشد، عنوان داشت: برای ساختمان ‌های دارای پروانه، لازم است که در طول زمان ساخت و ساز مهندسین ناظر بصورتی قابل قبول و استاندارد، در محل ساختمان حضوری فعال داشته باشند.
آقاسی یاد آور شد: مهندسان ناظر در صورت مشاهده تخلف ساختمانی مورد را باید به شهرداری گزارش کنند و از این طریق هم به ایجاد ساختار بهینه معماری شهری کمک کنند و هم مانع از بی‌ کیفیت ‌سازی ساختمان گردند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام تاسیسات برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ دی ۹۶
913 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0