پیشرفت نود درصدی سالن چند منظوره مجموعه ورزشی غدیر در بازدید معاونت عمرانی استاندار و مدیران کل راه و شهرسازی و تربیت بدنی:

عملکرد مطلوب نظام مهندسی قم در ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی تقدیر گردید

در بازدید معاونت عمرانی استاندار قم و مدیران کل راه و شهرسازی و تربیت بدنی استان از عملکرد مطلوب سازمان نظام مهندسی ساختمان قم در ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 961026013 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ دی ۹۶ - ۳:۳۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، در بازدید معاونت عمرانی استاندار قم و مدیران کل راه و شهرسازی و تربیت بدنی استان از عملکرد مطلوب سازمان نظام مهندسی ساختمان قم در ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی تقدیر به عمل آمد.عملکرد مطلوب نظام مهندسی قم در ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی

عملکرد مطلوب نظام مهندسی قم در ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی

عملکرد مطلوب نظام مهندسی قم در ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی

عملکرد مطلوب نظام مهندسی قم در ساخت  مجموعه فرهنگی ورزشی تقدیر گردید

امین مقومی در بازدید معاون عمرانی استاندار قم ، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل ورزش و جوانان قم از مجموعه فرهنگی ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم بیان کرد: مجموعه فرهنگی ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم دارای زمینی به مساحت سی و دو هزار و هشتصد و هفده متر مربع واقع در منطقه پردیسان قم میباشد که  این مجموعه با رویکرد ورزش های حرفه ای، همگانی و خانواده محور طراحی شده است .
وی با اشاره به ورزشهای پیش بینی شده در این مجموعه ورزشی ادامه داد: در طرح این مجموعه ، فضاهایی از قبیل سالن چند منظوره ورزشی با زیر بنای چهار هزار و صد و شانزده متر مربع ، سالن ورزشهای رزمی با زیر بنای هشتصد و هشتاد و چهار متر مربع و سالن فرهنگی ورزشی کودکان با زیر بنای هزار و هشتصد مترمربع لحاظ شده است.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم عنوان داشت:  این مجموعه ورزشی علاوه بر فضاهای مستقل ؛ دارای فضاهای روباز ورزشی از قبیل زمین تنیس خاکی به مساحت هشتصد و هشتاد متر مربع ، زمین چمن مصنوعی به مساحت هزار و دویست و پنجاه متر مربع ، پیست اسکیت به مساحت ششصد و سی و شش مترمربع و مجموعه مینی گلف به مساحت نهصد و هفتاد متر مربع میباشد.
مقومی افزود: جهت رفاه حال استفاده کنندگان در این مجموعه یک واحد رستوران به مساحت دویست متر مربع و یک واحد کافی شاپ به مساحت صد متر مربع دیده شده است و از دیگر ویژگیهای این مجموعه میتوان به پیست پیاده روی به مساحت هزار و پانصد و بیست و شش متر مربع و پیست دوچرخه سواری به مساحت سه هزار و سیصد و شصت و پنج متر مربع و فضای سبز مجموعه به مساحت  شش هزار و هشتصد و بیست مترمربع اشاره کرد.
وی خاطر نشان کرد:  سازمان نظام مهندسی استان قم در اسفند ماه نود و پنج نسبت به برگزاری مناقصه عمومی جهت انتخاب پیمان کار احداث دیوار محوطه و زیرسازی محوطه مجموعه اقدام کرد که عملیات اجرایی آن توسط برنده مناقصه یعنی  شرکت صادق بشیر در اواخر اسفند نود و پنج آغاز و در تاریخ هفدهم دی ماه امسال  تحویل موقت پیمان شامل احداث دیوار محوطه، احداث سردر و زیرسازی محوطه انجام گردید.

عملکرد مطلوب نظام مهندسی قم در ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی

رییس سازمان اظهار داشت: احداث عملیات سازه سالن چند منظوره ورزشی نیز از اوایل فروردین ماه نود و شش توسط شرکت طرح و ساخت نیماد که برنده مناقصه برگزار گردیده در اسفند نود و پنج می ‌باشد، شروع و عملیات اجرایی آن بهمراه ساخت سازه سکوها در پیشرفت فیزیکی نود درصد قرار دارد.
مقومی یاد آور شد: تحویل موقت سازه سالن چند منظوره و سکوهای آن در اواخر دی ماه امسال  صورت گرفت و در حال حاضر مناقصه پروژه تکمیل عملیات معماری و تاسیسات سالن چند منظوره ورزشی در حال برگزاری میباشد.
بهشتی معاون امور عمرانی استاندار قم نیز در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت فیزیکی مطلوب این مجموعه ورزشی گفت: جای خوشحالی است که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در عرصه ساخت مجموعه ورزشی وارد میدان شده و تا به حال نیز  با برنامه ریزیهای صورت گرفته پیشرفت فیزیکی خوبی را شاهد هستیم که امیدوار هستیم این مسیر تا پایان کار ادامه یابد.
وی افزود: این مجموعه ورزشی میتواند نیازهای ورزشی مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان را که بالغ بر پنج هزار نفر هستند، پاسخ دهد و از طرفی نیز اهالی منطقه پردیسان میتوانند از ظرفیتهای خوب این مجموعه فرهنگی ورزشی استفاده کنند.
معاون استاندار قم، ادامه داد: سیاست دولت در پروژه های اینگونه واگذاری به بخش خصوصی است و امروز نیز یکی از اولویتهای استان، تکمیل پروژه ها نیمه تمام با استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی است که امیدوار هستیم با تکمیل شدن این مجموعه ورزشی از طرف سازمان نظام مهندسی ساختمان قم، سرانه فضاهای ورزشی در استان هم افزایش یابد.
وی ، از مدیران کل دستگاههای مرتبط از جمله اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل ورزش و جوانان  که در این بازدید حاضر بودند خواست تا همکاری و مساعدت لازم را با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در راستای تکمیل نمودن هر چه زودتر این پروژه بزرگ ورزشی داشته باشند.

منبع : ذاکر نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ دی ۹۶
1174 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0