انتقاد عضو شورای شهر ساری از عملکرد نظام مهندسی و سکوت سنگین مدیرها انتقاد عضو شورای شهر ساری

انتقاد عضو شورای شهر ساری از عملکرد نظام مهندسی و سکوت سنگین مدیرهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

متولیان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران نسبت به اظهارات عضو شواری شهر ساری که در مورد عملکرد مدیران این سازمان بشدت گلایه کرد تا به حال سکوت کردند.

کد خبر: 961024002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ دی ۹۶ - ۲:۲۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، متولیان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران نسبت به اظهارات عضو شواری شهر ساری که در مورد عملکرد مدیران این سازمان بشدت گلایه کرد تا به حال سکوت کردند.انتقاد عضو شورای شهر ساری از عملکرد نظام مهندسی و سکوت سنگین مدیرها

انتقاد عضو شورای شهر ساری از عملکرد نظام مهندسی و سکوت سنگین مدیرها

انتقاد عضو شورای شهر ساری از عملکرد نظام مهندسی و سکوت سنگین مدیرها

انتقاد عضو شورای شهر  ساری از عملکرد نظام مهندسی و سکوت سنگین مدیرهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مدتی است که متولیان سازمان مهندسی ساختمان استان مازندران نسبت به تخلفات ساخت و ساز در استان مازندران و مباحث ماده صد گلایه‌ های خویش را رسانه ‌ای کردند.
متولیان سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران بصورت کلی نسبت به ساخت و سازهای غیرقانونی توسط شهرداری ‌ها انتقاد داشتند و در نشستی که ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان با رسانه ‌های استان داشت یکی از خبرنگاران از وجود تخلفات در ساخت و ساز در شهرداری ساری گلایه کرد و خبرنگار یکی از خبرگزاری‌ ها طبق وظیفه ذاتی رسانه نسبت به انعکاس این خبر اقدام کرد، البته ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان بصورت کلی در مورد تخلفات شهرداری ‌ها صحبت به میان آورد و اسمی از شهرداری خاصی مطرح نکرد.

انتقاد عضو شورای شهر ساری از عملکرد نظام مهندسی و سکوت سنگین مدیرها

علی‌اکبر زلیکانی که ظاهرا دل پری از عملکرد مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران دارد بشدت نسبت به برنامه‌ های مدیرهای سازمان نظام مهندسی استان انتقاد کرد.
بعد از انتقادات مطرح شده زلیکانی در ارتباط با عملکرد مدیران نظام مهندسی ساختمان تا به حال واکنش رسمی نسبت به این اظهارات انجام نشده است، ولی محمد فیروزیان نائب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، بیکار ننشسته و در صفحه اینستاگرام خود به اظهارات زلیکانی این ‌گونه پاسخ داد که واعظان کین جلوه در محراب و منبر می ‌کنند، چون به خلوت میروند آن کار دیگر می ‌کنند.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در ارتباط با تخلفات ساختمانی در استان مازندران گفت: پنج میلیون و هفتصد هزار متر مربع در سال گذشته ساختمان در مازندران احداث شد در حالیکه سه  میلیون و هفتصد هزار مترمربع پروانه صادر گردیده که نشان از تخلف دو میلیون متر مربعی در ساختمان‌ سازی مازندران دارد.
مهران فرصت ادامه داد: کمیسیون‌ ها و تبصره ‌های زیادی برای رعایت ضوابط شهرسازی ایجاد شده است ولی با عدم کنترل و عدم نظارت هیچ‌ کدام از این کمیسیون‌ ها قوانین را بدرستی اجرا نمی ‌کنند.
وی افزود: تا زمانیکه در بودجه شهرداری ردیفی برای تخلف در نظر گرفته شده است حذف نگردد، هم چنان تخلف در ساختمان ‌سازی و شهر سازی دیده می ‌شود.
باید دید که در روزهای آینده نظام مهندسی ساختمان مازندران به اظهارات مطرح گردیده عضو شورای شهر ساری بصورت رسمی واکنش نشان می ‌دهد یا خیر!

منبع : بلاغ مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود راهنمای مبحث ۱۳

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ دی ۹۶
911 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0