برگزاری سومین روز نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی گرمایشی برگزاری سومین روز نمایشگاه تجهیزات

برگزاری سومین روز نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی گرمایشی مورخ هجدهم دی ماه نود و شش

در سومین روز از برگزاری این نمایشگاه رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، عموشاهی و تعدادی از مسئولان شهری و استانی از این نمایشگاه بازدید بعمل آوردند .

کد خبر: 961019006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ دی ۹۶ - ۹:۴۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان،در سومین روز از برگزاری این نمایشگاه رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، عموشاهی و تعدادی از مسئولان شهری و استانی از این نمایشگاه بازدید بعمل آوردند برگزاری سومین روز نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی گرمایشی

برگزاری سومین روز نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی گرمایشی

برگزاری سومین روز نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی گرمایشی

برگزاری سومین روز نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات  سرمایشی گرمایشی مورخ هجدهم دی ماه نود و شش

رئیس سازمان ضمن بازدید از غرفه های حاضر در نمایشگاه با تعدادی از صاحبان صنایع و تولید کنندگان به بحث و تبادل نظر پرداخت.
در این دیدارها، وی به پتانسل خیلی قوی جامعه مهندسی استان اصفهان اشاره و خواستار نزدیکی هرچه بیش تر صنایع با نظام مهندسی و استفاده از دانش فنی مهندسان عضو این سازمان شد. صاحبان صنایع حاضر در این نمایشگاه هم ضمن تقدیر و تشکر از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان بابت برگزاری این نمایشگاه و فرصت بوجود آمده برای معرفی محصولات و خدمات خود به متخصصان و علاقمندان و دریافت بازخورد از بازدیدکنندگان، خواستار همکاری بیش تر بین سازمان و صنایع تولیدی خود جهت ارتقا کیفیت محصولات تولید شده و استفاده از دانش مهندسی عضوهای سازمان جهت ارایه محصولاتی جدید با بازده کاری بالا و نزدیک شدن هرچه بیش تر به استانداردهای جهانی و دست یابی به بازارهای بین المللی شدند.
در ادامه برگزاری سمینارهای تخصصی در حاشیه این نمایشگاه، سمینار آموزشی “جزییات اجرایی معماری بهمراه چک لیست انرژی در راستای مبحث نوزده” برگزار شد.
در این سمینار، محمد شجاع، بعنوان سخنران سمینار ضمن ارائه توضیحاتی در مورد مبحث نوزده مقررات ملی ساختمان، حول نحوه تکمیل چک لیست مبحث یاد شده برای رشته مهندسی معماری مطالب مبسوطی را ارائه کرد.

برگزاری سومین روز نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی گرمایشی

قابل ذکر است همزمان با آخرین روز برگزاری نمایشگاه تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، گروه دوم سمینار استاندارد سازی نقشه های معماری روز ۳ شنبه شانزدهم دی ماه نود و شش از ساعت هفده الی نوزده در سالن سمینار نمایشگاه پل تاریخی شهرستان برگزار خواهد شد.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در مورخ نوزدهم دی ماه نود و شش از ساعت پانزده الی بیست ویک در آخرین روز کاری خود میزبان شما متخصصین و علاقمندان میباشد.
روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان
ستاد برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ دی ۹۶
718 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0