استقبال متخصصان و علاقمندان از دومین روز نمایشگاه تجهیزات استقبال متخصصان و علاقمندان از دومین روز نمایشگاه تجهیزات

استقبال متخصصان و علاقمندان از دومین روز نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

مورخ هفدهم دی ماه نود و شش دومین روز شانزدهمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار شد و با استقبال متخصصان، مهندسان و علاقمندان به این صنایع مواجه شد.

کد خبر: 961018016 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ دی ۹۶ - ۲:۰۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور  به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان ،مورخ هفدهم دی ماه نود و شش دومین روز شانزدهمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار شد و با استقبال متخصصان، مهندسان و علاقمندان به این صنایع مواجه شد.استقبال متخصصان و علاقمندان از دومین روز نمایشگاه تجهیزات

استقبال متخصصان و علاقمندان از دومین روز نمایشگاه تجهیزات

استقبال متخصصان و علاقمندان از دومین روز نمایشگاه تجهیزات

استقبال متخصصان و علاقمندان از دومین روز  نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

طاهری اصل عضو هیات مدیره سازمان از غرفه های حاضر در این نمایشگاه دیدن و با صاحبان صنایع در مورد ارتباط هرچه بیش تر و نزدیکتر سازمان نظام مهندسی ساختمان و صنعت تاسیسات سرمایشی و گرمایشی به بحث و تبادل نظر پرداخت.
این نمایشگاه تا نوزدهم دی ماه از ساعت شانزده الی بیست و یک در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان میزبان متخصصان و علاقمندان به صنایع تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی خواهد بود .
کارشناسان سازمان نظام مهندسی در غرفه سازمان واقع در سالن میرداماد و غرفه ماهنامه دانش نما در سالن نصف جهان میزبان عضوهای محترم سازمان و پاسخ گوی سوالات مردم در زمینه های مرتبط نظام مهندسی ساختمان میباشند.
برگزاری ۲ سمینار آموزشی “حوادث ناشی از گاز و مرگ خاموش” و ” ساختمان سبز و مدیریت سبز” در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی
در سمینار “حوادث ناشی از گاز و مرگ خاموش” ، فرهاد قندهاری، سرپرست واحد کنترل گاز و امور زیربنایی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان ضمن بیان مصادیق عینی و تجربیات حوادث ناشی از گاز به تفصیل در مورد راهکارهای کاهش حوادث یاد شده و مرگ خاموش توضیحات لازم را ارائه کرد.
در ادامه ، سمینار” ساختمان سبز و مدیریت سبز” برگزار شد که احمدرضا طاهری اصل، نایب رییس سازمان به تفصیل در مورد الزامات و اصول دست یابی به ساختمان سبز و مدیریت سبز و هم چنین اهمیت آن توضیحات مبسوطی را ارائه کرد.

استقبال متخصصان و علاقمندان از دومین روز نمایشگاه تجهیزات

قابل ذکر است سایر سمینارهای جانبی در حاشیه نمایشگاه مذکور به شرح ذیل برگزار می گردد:

در روز ۲ شنبه هجدهم دی ماه نود و شش سمینار جزییات اجرایی معماری بهمراه چک لیست انرژی در راستای مبحث نوزدهم از ساعت هفده الی بیست و یک و در روز ۳ شنبه نوزدهم دی ماه نود و شش هم گروه دوم سمینار استاندارد سازی نقشه های معماری از ساعت هفده الی نوزده در محل ذکر شده برگزار خواهد شد.
روابط عمومی سازمان
ستاد برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نظارت برق اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ دی ۹۶
811 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0