در نظر گرفتن نقشه تفکیک آپارتمان‌ ها در منافع عمومی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی مطرح کرد:

در نظر گرفتن نقشه تفکیک آپارتمان‌ ها در منافع عمومی

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی با اعلام اینکه خدمات ارائه شده توسط نقشه برداران صلاحیت دار نظام مهندسی باید اعتماد مردم ورضایتمندی آنها را افزایش دهد بیان کرد: امور نقشه برداری از جمله تهیه نقشه تفکیک آپارتمان ‌ها باید منافع عمومی جامعه را در بر بگیرد.

کد خبر: 961018011 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ دی ۹۶ - ۱:۳۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،  مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی با اعلام اینکه خدمات ارائه شده توسط نقشه برداران صلاحیت دار نظام مهندسی باید اعتماد مردم ورضایتمندی آنها را افزایش دهد بیان کرد: امور نقشه برداری از جمله تهیه نقشه تفکیک آپارتمان ‌ها باید منافع عمومی جامعه را در بر بگیرد.در نظر گرفتن نقشه تفکیک آپارتمان‌ ها در منافع عمومی

در نظر گرفتن نقشه تفکیک آپارتمان‌ ها در منافع عمومی

در نظر گرفتن نقشه تفکیک آپارتمان‌ ها در منافع عمومی

در نظر گرفتن نقشه تفکیک آپارتمان‌ ها در  منافع عمومی

در نشست هم اندیشی مدیران سازمان نظام مهندسی و ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی با حضور مدیران ۲ دستگاه بر آسیب شناسی در جهت ارائه خدمات بهتر بمراجعان تاکید گردید.
در آغاز این دیدار اصغر اسدی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی با قدردانی از اقدامات سازمان نظام مهندسی گفت: برگزاری نشست های هم اندیشی در جهت ارائه راهکار‌های مناسب و حل مشکلات و ارائه خدمات بهتر بمراجعین میتواند مفید فایده باشد. یکی از اهداف و آرمانهای نظام و انقلاب اسلامی ارائه خدمات بهتر در جهت رفاه حال مردم است.
اسدی با اشاره به امور برون سپاری وظایف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد: موضوع برون سپاری مربوط به سازمان نظام مهندسی نیست بلکه در گذشته هم برون سپاری را داشته ایم همچون وظایف دفاتر اسناد رسمی که با بازرسیهای مستمر عملکرد آنها را رصد می ‌کرده ‌ایم.
وی افزود: در امور نقشه برداری و امور مرتبط از جمله تهیه نقشه تفکیک آپارتمان باید منافع عمومی جامعه را در نظر گرفت.
این مقام قضایی با اشاره به جایگاه نقشه برداران نظام مهندسی در جامعه تصریح کرد: خدمات ارائه شده توسط نقشه برداران صلاحیتدار نظام مهندسی باید اعتماد مردم ورضایتمندی آنها را که یکی از اهداف نظام و انقلاب بود را افزایش داده که منافع عمومی و حقوق شهروندی همین نمونه ‌ها هستند.

در نظر گرفتن نقشه تفکیک آپارتمان‌ ها در منافع عمومی

اسدی عنوان کرد: از سال هشتاد و نه و با انعقاد تفاهم نامه دیگر از مرحله آزمون وخطا گذشته ‌ایم و باید ارائه خدمات به متقاضیان با سرعت و دقت و با صحت بالا انجام گیرد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی با اشاره به این که مسئولیت صحت نقشه‌ های ارسالی با نقشه برداران نظام مهندسی است اظهار داشت: در صورتیکه عرصه ملک وتطابق آن با وضع موجود اختلافی داشته باشد باید بلافاصله جهت اصلاح به ادارات ثبت بازگردانده گردد و سند‌های ارائه گردیده به نقشه برداران نظام مهندسی نیز حتما به صورت تک برگ الکترونیکی باشد.
وی خواستار تعامل بیش تر روسا و نقشه برداران با نماینده های نظام مهندسی در شهرستان ‌ها شد و گفت: با تعامل، کار‌ها بهتر صورت می ‌پذیرد و شناسایی آسیب‌ ها در جهت رفع مشکلات و تسریع در امور بهتر صورت می ‌گیرد.
اسدی، آموزش را یکی از نکات کلیدی ذکر کرد و ضمن اعلام آمادگی جهت برگزاری دوره ‌های اموزشی خواستار دقت در نقشه‌ های ترسیمی شد.

منبع : خبرگزاری میزان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی برق نظارت اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ دی ۹۶
823 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0