نامه مهم ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان ایجاد فرصت مناسب برای برخورداری عضوهای سازمان از خدمات بیمه تکمیلی

ایجاد فرصت مناسب برای برخورداری عضوهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از خدمات بیمه تکمیلی

مسئول واحد رفاه بیان کرد: تعهدات بیمه تکمیلی طرف قرارداد سازمان شامل عملهای جراحی، پاراکلینیکی، عینک، دارو، ویزیت است و هم چنین دندان پزشکی به مبلغ 600 هزار تومان میباشد که تعهدات خوبی است در حالی که حق بیمه در یک سال هفتصد و هشتاد هزار تومان است، لذا شرایط جدید فرصت مناسبی برای عضوهای سازمان است.

کد خبر: 961017024 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ دی ۹۶ - ۳:۲۸ ب.ظ

مسئول واحد رفاه بیان کرد: تعهدات بیمه تکمیلی طرف قرارداد سازمان شامل عملهای جراحی، پاراکلینیکی، عینک، دارو، ویزیت است و هم چنین دندان پزشکی به مبلغ ۶۰۰ هزار تومان میباشد که تعهدات خوبی است در حالی که حق بیمه در یک سال هفتصد و هشتاد هزار تومان است، لذا شرایط جدید فرصت مناسبی برای عضوهای سازمان است.

ایجاد فرصت مناسب برای برخورداری عضوهای سازمان از خدمات بیمه تکمیلی

ایجاد فرصت مناسب برای برخورداری عضوهای سازمان از خدمات بیمه تکمیلی

ایجاد فرصت مناسب برای برخورداری  عضوهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از خدمات بیمه تکمیلی

حسین رفیعی زاده در مورد بیمه تکمیلی درمان بیان داشت: با انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان با شرکت بیمه سامان، عضوهای سازمان میتوانند تا هجده دی ماه جهت ثبت نام بیمه تکمیلی درمان مراجعه کنند.
رفیعی زاده با اشاره به این که طول مدت این بیمه برای نخستین بار چهارده ماه است افزود: ارائه خدمات از یکم/آبان ماه/ نود و شش تا سی ام/دی ماه/نود و هفت است و کلیه تعهدات و خدمات این بیمه تکمیلی نسبت به سال قبل بالاتر رفته و البته مبلغ حق بیمه پایین تر و ماهیانه ششصد و پنجاه هزار ریال است.
وی عنوان داشت: درصورتی که هریک از عضوهای سازمان که به واسطه این مناقصه تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار گیرند علاوه بر این بیمه تکمیلی درمان توسط هریک از بیمه گران، دارای بیمه تکمیلی درمان دیگری هم باشند، بیمه گر (بیمه سامان) ملزم به انجام تعهدات خود نسبت به مازاد هزینه به شرط آن که از مبلغ فاکتور بیش تر نشود تا سقف تعهدات میباشد.

ایجاد فرصت مناسب برای برخورداری عضوهای سازمان از خدمات بیمه تکمیلی

مسئول واحد رفاه با اعلام این که حداکثر مهلت بیمه گر جهت پرداخت خسارات به عضوهای این سازمان پانزده روز است افزود: در مورد بیمه تکمیلی درمان اعتبار فاکتورهای درمانی شش ماه میباشد و بیمه گر ملزم به پرداخت آن ها میباشد.
وی اظهار کرد: بیمه گر متعهد می شود فاکتورهای درمانی دوره قرارداد را تا ۳ ماه بعد از پایان قرارداد نیز پرداخت کند و فرانشیز درمان به منزله کسر سی درصد از سقف تعهدات نمیباشد بلکه معنی کسر سی درصد از هر فاکتور است.
رفیعی زاده افزود: یک اپلکیشن نرم افزار در دست تهیه است که کلیه خسارتهای درمانی را از طریق این نرم افزار میتوانند پی گیری کنند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کیلد آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ دی ۹۶
700 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0