استان کرمانشاه با روش کوشش و خطا به توسعه نمیرسد استاندار کرمانشاه

استان کرمانشاه با روش « کوشش و خطا» به توسعه نمیرسد

استاندار کرمانشاه، منافع استان را خط قرمز مدیران خواند و بیان کرد: مدیران باید با برنامه ریزی درست و تدبیر، برای دست یابی به توسعه سعی کرده و با تمام توان و ظرفیت ممکن از منافع استان دفاع کنند.

کد خبر: 961017021 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ دی ۹۶ - ۲:۴۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،  استاندار کرمانشاه، منافع استان را خط قرمز مدیران خواند و بیان کرد: مدیران باید با برنامه ریزی درست و تدبیر، برای دست یابی به توسعه سعی کرده و با تمام توان و ظرفیت ممکن از منافع استان دفاع کنند.استان کرمانشاه با روش کوشش و خطا به توسعه نمیرسد

استان کرمانشاه با روش کوشش و خطا به توسعه نمیرسد

استان کرمانشاه با روش کوشش و خطا به توسعه نمیرسد

استان کرمانشاه با  روش « کوشش و خطا» به توسعه نمیرسد

مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، یک شنبه( هفدهم دی) در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی که در سالن تدبیر استانداری برگزار گردید، ادامه داد: نظام مهندسی استان همکاری مطلوبی با زلزله زدگان نداشته و حاضر نیستند تخفیف چشم گیری برای مردم زلزله زده در نظر بگیرند.
بازوند افزود: این در حالیست که نظام مهندسی اصفهان در راستای کمک به زلزله زدگان تخفیف هفتاد درصدی لحاظ کرده اند.
وی خاطر نشان ساخت: اگر نظام مهندسی استان بهمین روال ادامه دهد، از نظام مهندسی استان اصفهان دعوت میکنیم که به کمک مردم بیاید.
استاندار کرمانشاه، با انتقاد از این که نشست های اقتصاد مقاومتی توسط مدیران جدی گرفته نمی‌ شود، ابراز داشت: سند راهبردی توسعه کشور اقتصاد مقاومتی است و کشورهایی که امروز پرچم دار توسعه در دنیا هستند، محور عملکرد و برنامه ریزی شان «نگاه به درون» یا به تعبیری همان اقتصاد مقاومتی بوده است.
وی، حوزه گردشگری را یکی از محورهای اصلی توسعه استان کرمانشاه نام برد و گفت: میراث فرهنگی باید برنامه راهبردی و دقیق در این زمینه داشته باشد.
بازوند تاکید کرد: همه مسئولان و‌ کارشناسها معتقد هستند که گردشگری باید محور توسعه استان باشد و در این عرصه همه دستگاه ها باید سعی کنند و کلیه مسئولیت نباید به دوش میراث فرهنگی باشد.
وی گفت: میراث فرهنگی در جلسه آینده اقتصاد مقاومتی، باید برنامه جامع خود را برای نوروز نود و هفت ارائه کند.

استان کرمانشاه با روش کوشش و خطا به توسعه نمیرسد

استاندار کرمانشان یاد آرو شد: بدون برنامه ریزی درست و تدبیر، دست یابی استان به توسعه ممکن نخواهد بود بنابراین برای توسعه استان نمی‌ توانیم با روش «کوشش و‌خطا» جلو برویم.

وی، با اشاره به این که خط قرمز همه ما باید «منافع استان» باشد، خاطر نشان کرد: مدیران استان باید با تمام توان، وجود و ظرفیت ممکن از استان دفاع کنند.
بازوند عنوان کرد: باور قلبی دارم که تنها راه نجات کشور؛ اقتصاد مقاومتی است بنابراین در این مورد از هیچ مدیری نمی‌ گذرم چرا که هر مدیری در اتوبان اقتصاد مقاومتی کند باشد، جا می‌ ماند.

منبع : خبرگزاری شبستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ دی ۹۶
787 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0