آمار مهندسین بسیجی استان یزد از مرز 1 هزار نفر گذشت آمار مهندسین بسیجی استان یزد

آمار مهندسین بسیجی استان یزد از مرز ۱ هزار نفر گذشت

در دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر، راههای همکاری طرفین مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر: 961017011 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ دی ۹۶ - ۸:۴۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد در دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر، راههای همکاری طرفین مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.آمار مهندسین بسیجی استان یزد از مرز ۱ هزار نفر گذشت

آمار مهندسین بسیجی استان یزد از مرز 1 هزار نفر گذشت

آمار مهندسین بسیجی استان یزد از مرز ۱ هزار نفر گذشت

آمار مهندسین  بسیجی استان یزد از مرز ۱ هزار نفر  گذشت

در این ملاقات که تنی چند از عضوهای شورای مرکزی سازمان بسیج مهندسان هم حاضر بودند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، با اشاره به علاقه مندی این سازمان به توسعه فعالیتهای واحد بسیج مهندسان عمران و معماری مستقر در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، بیان داشت: مهندسین بسیجی همواره در اصلاح روند ساخت و ساز بویژه در امور شهرسازی و معماری پیش قدم و یاور سازمان بوده اند و در برنامه های فرهنگی، رفاهی، بازدیدهای علمی و آموزشی و برگزاری گردهمایی های تخصصی همکاری موثری داشته اند.
فرشید، هم چنین اهمیت بافت تاریخی یزد بعنوان شهر میراث جهانی را خاطرنشان کرد و آمادگی این سازمان را برای مشارکت در احیای این گنجینه ارزش مند ابراز داشت. فرشید با اشاره به مشارکت سپاه یزد در بازسازی تعدادی از روستاهای زلزله زده استان کرمانشاه ، از آمادگی سازمان برای همکاری در این زمینه سخن گفت.
سردار جمیری فرمانده سپاه الغدیر نیز با تمجید از وحدت رویه و همبستگی مهندسین استان یزد اهمیت اجرای طرحهای دانش بنیان را یادآور شد و افزود: فعالیتهای عمرانی و فنی تخصصی، بویژه استحکام بخشی ساختمانها و مقاوم سازی نباید تحت تاثیر قناعت و یا نگاه سیاسی قرار گیرد.

آمار مهندسین بسیجی استان یزد از مرز ۱ هزار نفر گذشت

بعقیده جمیری، مطالبات مهندسین در جهت رعایت قوانین و مقررات ساخت و ساز ایمن باید جدی، محکم، حساب شده و موثر در راستای منویات سازمان نظام مهندسی ساختمان دنبال گردد و در همین راستا تقویت گروههای تخصصی زیر مجموعه بسیج و گروههای اندیشه ورزان با هدف بررسی کارشناسانه طرحها و ارائه دیدگاههای فنی دقیق در اولویت قرار گیرد.
در این دیدار سرهنگ امیدی مسئول سازمان بسیج مهندسان عمران و معماری از طراحی دبیرخانه شهر اسلامی و مرکز مطالعاتی شهر یزد خبر داد و افزود: با اقبال مهندسین به این سازمان در حال حاضر آمار مهندسین بسیجی استان یزد از مرز ۱ هزار نفر گذشته است.

آقایان خواجه رضایی، محمدی، کوچک زاده و غفوری، عضوهای شورای مرکزی سازمان بسیج مهندسین استان نیز که همگی از مهندسین پیشکسوت و صاحب نظر استان یزد هستند در این دیدار به تفصیل در مورد ورود بسیج مهندسان عمران و معماری بعرصه های تخصصی مورد نیاز جامعه از جمله آب، مسکن، محیط زیست، نوسازی بافتهای فرسوده و زمینه سازی اشتغال مولد و زودبازده سخن گفتند که مقرر گردید در زمینه های یاد شده اقدامات مناسب صورت گیرد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی قم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ دی ۹۶
866 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0