بزرگداشت روز مهندس در شیرازحضور کم رنگ بانوان بازدید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس

بازدید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس و هیئت همراه از دفتر ویژه نمایندگی نظام مهندسی ساختمان لارستان

روز 4 شنبه مورخ سیزدهم دی ماه نود و شش، نامورچی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس بهمراه دادخواه، نایب رئیس اول سازمان، زارع مدیر امور اداری سازمان و مهندس محسنی مدیر امور هماهنگی دفاتر سازمان در محل دفتر نمایندگی حاضر شدند و با رضایی، ریاست دفتر نمایندگی لارستان ، هئیت رئیسه و کارکنان دفتر دیدار کردند و از نزدیک با فعالیتها، خدمات و مشکلات پیش روی دفتر آشنا شدند.

کد خبر: 961017007 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ دی ۹۶ - ۷:۲۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،  روز ۴ شنبه مورخ سیزدهم دی ماه نود و شش، نامورچی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس بهمراه دادخواه، نایب رئیس اول سازمان، زارع مدیر امور اداری سازمان و مهندس محسنی مدیر امور هماهنگی دفاتر سازمان در محل دفتر نمایندگی حاضر شدند و با رضایی، ریاست دفتر نمایندگی لارستان ، هئیت رئیسه و کارکنان دفتر دیدار کردند و از نزدیک با فعالیتها، خدمات و مشکلات پیش روی دفتر آشنا شدند.بازدید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس از دفتر ویژه نمایندگی

بازدید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس از دفتر ویژه نمایندگی

بازدید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس از دفتر ویژه نمایندگی

بازدید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس و هیئت همراه از دفتر ویژه نمایندگی نظام مهندسی ساختمان لارستان

در نشست برگزار گردیده فی ما بین رئیس سازمان و هیئت همراه و دفتر نمایندگی لارستان تلاش گردید در فضایی صمیمی گزارشی از عملکرد دفتر ارائه گردیده موانع موجود بررسی و راهکارها ارائه شود تا از فرصت پیش آمده جهت ارتقاع سطح خدمت رسانی به مردم شریف لارستان و اعضا دفتر به بهترین شکل استفاده شود.
رئیس سازمان و هئیت همراه نیز بدقت و با سعه صدر مسائل و مشکلات دفتر و عضوها را بررسی و تصمیمات خوبی در این مورد اتخاذ کردند که در فرصت مقتضی و در صورت نهایی شدن به استحضار خوانندگان گرامی خواهد رسید.
در خاتمه این دیدار، رئیسان سازمان با توجه به کمبود زمان از عدم برگزاری ملاقات عمومی با عضوهای محترم دفتر نمایندگی عذرخواهی کرده ، و قول مساعد دادند که در بازدید بعدی که قطعا در چند ماه آینده انجام خواهد شد، جلسه ای با دعوت از تمامی اعضاء برگزار شود.

بازدید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس از دفتر ویژه نمایندگی


لازم به ذکر است در این سفر از پیش برنامه ریزی شده رئیس سازمان از دفاتر نمایندگی قیر و کارزین، خنج و گراش نیز بازدید کردند. آن چه در این سفر دارای اهمیت است اهتمام رئیس سازمان در مورد رفع مشکلات دفاتر نمایندگی در سطح استان و بهبود عملکرد آن ها میباشد که در دوره های پیشین کم تر شاهد آن بودیم و خود جای قدردانی و سپاس دارد.

منبع : واحد روابط عمومی دفتر نمایندگی نظام مهندسی لارستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی سمنان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ دی ۹۶
916 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0