نباید مسائل فنی و تخصصی با این نگاه‌ های سیاسی مخلوط گردد سردار جمیری مطرح کرد:

نباید مسائل فنی و تخصصی با این نگاه‌ های سیاسی مخلوط گردد

سردار جمیری،فزمانده سپاه الغدیر استان یزد با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد "مهندس فرشید"، مسئول سازمان بسیج مهندسان عمران و معماری استان " امیدی" و ریاست و عضوهای شورای مرکزی سازمان بسیج مهندسان عمران و معماری استان یزد نشست و دیدار برگزار کرد.

کد خبر: 961014001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ دی ۹۶ - ۷:۲۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، سردار جمیری،فزمانده سپاه الغدیر استان یزد با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد “مهندس فرشید”، مسئول سازمان بسیج مهندسان عمران و معماری استان ” امیدی” و ریاست و عضوهای شورای مرکزی سازمان بسیج مهندسان عمران و معماری استان یزد نشست و دیدار برگزار کرد.نباید مسائل فنی و تخصصی با این نگاه‌ های سیاسی مخلوط گردد

نباید مسائل فنی و تخصصی با این نگاه‌ های سیاسی مخلوط گردد

نباید مسائل فنی و تخصصی با این نگاه‌ های سیاسی مخلوط گردد

نباید مسائل فنی و تخصصی با این نگاه‌ های سیاسی  مخلوط گردد

در این نشست، ابتدا ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گزارشی از روند ساخت و ساز‌ها و مسائل فنی در استان را ارائه داد و عنوان داشت همکاری خیلی خوبی میان بسیج مهندسان و نظام مهندسی برقرار است .
سپس عضوهای شورای مرکزی سازمان بسیج مهندسان عمران و معماری استان یزد در مورد مباحث گروه‌ های تخصصی هفت گانه بسیج مهندسان گزارش ارائه دادند.
در خاتمه جمیری از تعامل و همکاری خیلی خوب سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و بسیج مهندسان استان یزد ابراز رضایت کرد و از عضوها خواست که خواسته رهبرمعظم انقلاب درمورد توجه به علم و دانش و فعالیت‌ های دانش بنیان را مدنظر قرار داده و در این مسیر حرکت کنند.
وی ادامه داد: متاسفانه بسیاری از مسائل فنی و تخصصی نیز رنگ و بوی سیاسی گرفته و این آفت خطرناکی هست؛ و نباید مسائل فنی و تخصصی با این نگاه‌ های سیاسی مخلوط گردد.

نباید مسائل فنی و تخصصی با این نگاه‌ های سیاسی مخلوط گردد

وی از عضوهای شورا مرکزی و سازمان بسیج مهندسان عمران و معماری استان یزد درخواست کرد که مباحث گروه‌ های تخصصی را به مسئولان استان و نماینده های مجلس در قالب طرح‌ های کارشناسی ارائه دهند تا مسئولان استان از این طرح‌ ها در جهت رفع مشکلات مردم استفاده نمایند.

منبع : خبرگزاری بسیج

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام مهندسی برق قدرت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ دی ۹۶
813 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0