توجه به اخلاق حرفه ای مهندس را ملزم به پاسخ گویی در مدار قانون میکند ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

توجه به اخلاق حرفه ای مهندس را ملزم به پاسخ گویی در مدار قانون میکند

در ملاقات با شهردار، عضوهای شورای شهر و امام جمعه تیتکانلو با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی مطرح گردید توجه به اخلاق حرفه ای مهندس را ملزم به پاسخ گویی در مدار قانون میکند

کد خبر: 961012015 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ دی ۹۶ - ۲:۱۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی ، در ملاقات با شهردار، عضوهای شورای شهر و امام جمعه تیتکانلو با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی مطرح گردید توجه به اخلاق حرفه ای مهندس را ملزم به پاسخ گویی در مدار قانون میکند. توجه به اخلاق حرفه ای مهندس را ملزم به پاسخ گویی در مدار قانون میکند

توجه به اخلاق حرفه ای مهندس را ملزم به پاسخ گویی در مدار قانون میکند

توجه به اخلاق حرفه ای مهندس را ملزم به پاسخ گویی در مدار قانون میکند

توجه به اخلاق حرفه ای مهندس را ملزم به پاسخ گویی  در مدار قانون میکند

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با اعلام اینکه نظام مهندسی با رعایت اخلاق حرفه ای به مسائل ورود میکند، بیان کرد: از منظر تخصصی مهندسین مسئول تأمین امنیت مردم هستند، لذا میتوان گفت مهندسی مسئولیتهای بسیاری بدنبال دارد طبق همین اساس بار مسئولیت اختیاراتی را هم بدنبال دارد طبق اخلاق حرفه ای مسئولیت و اختیار در کنار هم قرار گرفته اند و نمیتوان مهندسین را تحت فشار و اجبار قرار داد، چرا که این اخلاق حرفه ای و نظام مهندسی ساختمان هم با این نگاه به مسائل ورود میکند.
«علی اکبر رمضانی» با اشاره به اینکه معتقد هستیم جزئی از مردم هستیم، ادامه داد: قبل از آن که یک فرد متخصص در حوزه کاری خود باشیم عضو مردم هستیم و برای بهبود زندگی مردم سعی میکنیم.
رمضانی با اعلام اینکه افق سازمان نظام مهندسی جلب رضایت مردم است افزود: باید کیفیت خدمات تا حدی ارتقاء پیدا کند که مردم بپذیرند حضور مهندسین و تأثیر نگاه مهندسین در زندگی، امنیت، آسایش، بهداشت و رفاه ایجاد میکند.
رمضانی با عنوان این که نیل به این چشم انداز سبب میشود مردم تعرفه های مهندسی را هزینه های اضافی تلقی نکنند، گفت: باید به جایگاهی برسیم که خدمات مهندسی جزء نیازهای عادی زندگی شهروندان محسوب گردد.

توجه به اخلاق حرفه ای مهندس را ملزم به پاسخ گویی در مدار قانون میکند

این مقام مسئول در بخش دیگری از اظهارات خود با عنوان اینکه قانون نظام مهندسی بعد از ده سال هنوز بطور کامل اجرایی نگردیده است، خاطر نشان کرد: بدنبال اجرای قانون هستیم، زیرا بنای ساخته شده قرار است مورد استفاده چند نسل قرار بگیرد چرا که تخریب یک بنا، آسیب به محیط زیست و از دست رفتن سرمایه های ملی را بدنبال دارد.
رمضانی، ساخت و سازهای مهندسی را عامل استحکام بنا عنوان و مطرح کرد: از سال گذشته تعرفه نظام مهندسی در شهرهای کوچک کاهش پیدا کرده است.
عضو شورای شهر «تیتکانلو» در این ملاقات، پیشنهاد راه اندازی نمایندگی نظام مهندسی ساختمان در این شهر را مطرح کرد و افزود: شورا و شهرداری این شهر ظرفیت راه اندازی نمایندگی مورد نظر را دارند.
«جعفری» با اشاره به اینکه سالیانه دوازده تا سیزده مورد صدور پروانه در این شهر انجام میشود، یاد آرو شد: تیتکانلو از سال هشتاد و هشت به شهر ارتقاء پیدا کرده است.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

راهنمای مبحث سیزدهم pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ دی ۹۶
1122 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0