تبدیل رودخانه ها به مسیرهای حامل فاضلاب برگزاری یکصد و پنجمین نشست هیأت مدیره سازمان

برگزاری یکصد و پنجمین نشست هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

یکصد و پنجمین نشست هیأت مدیره سازمان روز شنبه مورخ نهم دی ماه نود و شش در محل سازمان برگزار و تصمیماتی بشرح ذیل اتخاذ گردید

کد خبر: 961010007 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ دی ۹۶ - ۸:۵۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ، یکصد و پنجمین نشست هیأت مدیره سازمان روز شنبه مورخ نهم دی ماه نود و شش در محل سازمان برگزار و تصمیماتی بشرح ذیل اتخاذ گردید. برگزاری یکصد و پنجمین نشست هیأت مدیره سازمان

برگزاری یکصد و پنجمین نشست هیأت مدیره سازمان

برگزاری یکصد و پنجمین نشست هیأت مدیره سازمان

برگزاری یکصد و پنجمین نشست هیأت مدیره سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

۱- با موضوع تمدید قرارداد کارمندان مأمور در اداره نظام مهندسی اداره کل راه و شهرسازی تا پایان اسفند ماه سال نود و شش موافقت شد.
۲- گزارش ۱ ساله از فعالیت کمیسیون پیشنهادات سازمان در نشست هیأت مدیره ارائه شد.
۳- موضوع تهیه سر رسید سال نود و شش سازمان مطرح که با چاپ سر رسید به تعداد ۳۵ هزار عدد مطابق با ردیف بودجه و به صورت مناقصه محدود و تأمین ۱۰۰ میلیون تومان از هزینه های چاپ با صفحات مشخص توسط اسپانسر ، موافقت شد.
۴- موضوعات مربوط به خدمات مهندسی مطرح گردید . هم چنین موضوع مربوط به نحوه انتخاب مهندسان ناظر در پروژه های دارای مالکیت مهندس در سیستم ارجاع نظارت مطرح و بعد از بحث و بررسی و ارائه پیشنهادات مقرر گردید در نشست آینده تصمیم گیری شود .

برگزاری یکصد و پنجمین نشست هیأت مدیره سازمان

۵- موضوعات مربوط به مجریان مطرح و مقرر شد که مصوبه تاریخ بیست و دوم تیرماه نود و چهار ( مجریان حقوقی تا متراژ سه هزار و پانصد متر مربع به صورت شهری و بالاتر از متراژ سه هزار و پانصد متر مربع به صورت استانی ارائه خدمات نمایند ) اجرایی شود .
۶- موضوع برگزاری کارگاه اصول اخلاق حرفه ای در مهندسی ساختمان مطرح که با برگزاری این کارگاه در ۲ منطقه در استان تا سقف ۲۰ میلیون تومان موافقت شد.
۷- موضوع برگزاری گردهمایی انرژی و محیط زیست در صنعت ساختمان مطرح که مقرر گردید در اوایل اردی بهشت بر اساس پیشنهادات ارائه گردیده از طرف هیأت مدیره ، برگزار شود.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

اطلاعات عمومی تاسیسات برقی و الزامات آن، مراجع علمی و فنی معتبر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ دی ۹۶
925 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0