انتشار دفترچه راهنمای نظارت و اجرای معماری و سازه انتشار دفترچه راهنما

انتشار دفترچه راهنمای نظارت و اجرای معماری و سازه

دفترچه راهنمای نظارت و اجرای معماری و سازه با تلاش کارگروه تدوین چک لیست مربوطه و کارشناسهای کنترل ترویج سازمان منتشر گردید.

کد خبر: 961009011 تاریخ انتشار: شنبه ۹ دی ۹۶ - ۱۰:۲۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور  به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز،دفترچه راهنمای نظارت و اجرای معماری و سازه با تلاش کارگروه تدوین چک لیست مربوطه و کارشناسهای کنترل ترویج سازمان منتشر گردید.انتشار دفترچه راهنمای نظارت و اجرای معماری و سازه

انتشار دفترچه راهنمای نظارت و اجرای معماری و سازه

انتشار دفترچه راهنمای نظارت و اجرای معماری و سازه

انتشار دفترچه راهنمای نظارت و اجرای معماری  و سازه

مهندس طهماسبی عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز در رشته معماری در مورد انتشار این راهنما بیان کرد: با توجه به شروع ارایه خدمات نظارت معماری در استان البرز و تفکیک آن از نظارت سازه، بر آن شدیم با استفاده از تجارب موجود و آیین نامه های مصوب و بمنظور کمک به رفع مشکلات و سوالات ناظران محترم، نسبت به گرداوری دفترچه راهنمای نظارت و اجرای معماری و سازه اقدام کنیم.
وی ادامه داد: بدین منظور از آغاز سال نود و شش کارگروهی متشکل از متخصصان مجرب و فرهیخته دور هم جمع شدند تا با رویکردی ارشادی و در راستای اجرای مقررات ملی ساختمان و تاکید بر انجام تعهدات الزام آور مهندسان ناظر، راهنمای نظارت و اجرای معماری و سازه، برای بهره گیری همکاران – مهندسین عمران و معماری – گرداوری گردد و در ادامه با افزوده شدن تجربیات ارزنده همکارانمان در واحد کنترل و ترویج مقررات ملی ساختمان هم به این مجموعه تلاش گردید تا محصول نهایی هرچه بیش تر بتواند در ارائه خدمات مطلوب راهنمای آنها بوده و سبب ارتقاء کیفیت ساخت شود.

انتشار دفترچه راهنمای نظارت و اجرای معماری و سازه

این عضو هیات مدیره در ادامه با اشاره به این که دفترچه منتشر شده نخستین قدم در این زمینه است افزود: از همه همکاران و پیشکسوتان گرامی دعوت میکنیم با در اختیار گذاشتن دانش وتجارب ارزنده خود، ما را در راستای ارتقا و بهبود کیفیت این مجلد کمک کنند.
طهماسبی تصریح کرد: همکاران رشته های معماری و عمران می توانند با مراجعه به واحد کنترل و ترویج مقررات ملی ساختمان این دفترچه را دریافت کنند.
ور در پایان افزود: لازم میدانم از تلاشها و همکاری آقایان مهندسین سینا طبیب زاده، حسن وحیدی، حسین طاهری، وحید اسلامی، اسماعیل آقاپور، مصطفی حبیب پور و سرکار خانم مهسا خالقی که در مسیر گرداوری این راهنما ما را یاری کردند تقدیر و تشکر کنم.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود منابع آزمون نظام مهندسی رشته برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ دی ۹۶
1907 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0