برگزاری گردهمایی اصول اخلاق حرفه ای درمهندسی ساختمان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

برگزاری گردهمایی اصول اخلاق حرفه ای درمهندسی ساختمان

گردهمایی اخلاق حرفه ای در مهندسی ساختمان با حضور مدیر کل دفتر توسعه مهندسی وزارت راه وشهرسازی و مدیر های دستگاههای اجرایی در محل مجتمع ولایت اردبیل برگزار گردید.

کد خبر: 961009004 تاریخ انتشار: شنبه ۹ دی ۹۶ - ۷:۰۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل ، گردهمایی اخلاق حرفه ای در مهندسی ساختمان با حضور مدیر کل دفتر توسعه مهندسی وزارت راه وشهرسازی و مدیر های دستگاههای اجرایی در محل مجتمع ولایت اردبیل برگزار گردید.برگزاری گردهمایی اصول اخلاق حرفه ای درمهندسی ساختمان

برگزاری گردهمایی اصول اخلاق حرفه ای درمهندسی ساختمان

برگزاری گردهمایی اصول اخلاق حرفه ای درمهندسی ساختمان

برگزاری گردهمایی اصول اخلاق حرفه ای درمهندسی  ساختمان

میر محمد سید هاشمی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل ضمن اشاره به پیشینه بحثهای اخلاقی در جامعه اسلامی و کشور، بر لزوم ترویج موضوعات مربوط به اخلاق کلیه زمینه ها به خصوص درزمینه مهندسی ساختمان تاکید کرد و اخلاق مداری را لازمه توسعه پایدار صنوف مختلف کشور به خصوص مهندسی ساختمان دانست.
سید هاشمی با اشاره به دیدگاه وزیرراه و شهرسازی در مورد اخلاق خصوصی و عمومی، جود، سخاوت، بخشش و ایثار را ویژگیهای اخلاق خصوصی و رعایت قانون را ویژگی مهم اخلاق عمومی دانست.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، یکی ازدغدغه های هیات مدیره سازمان را ارتقا شان مهندسی ذکر کرد و ارتقا این جایگاه را مرهون ارائه خدمات مهندسی مطلوب به مردم وکسب رضایت آن ها دانست.
سید هاشمی یکی از بزرگ ترین معضلات جامعه مهندس

برگزاری گردهمایی اصول اخلاق حرفه ای درمهندسی ساختمان

ی را جایگزینی نادرست کلمه سهمیه به جای ظرفیت اشتغال ذکر و ظرفیت اشتغال را رابطه استخدامی میان کارفرما ومهندس و دارای مسئولیت برای همه اشخاص و انجام کار در حد متعارف تعریف نمود.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، در خاتمه اظهارات خود رعایت اخلاق درفضاهای مجازی را مهم دانست و پرهیز ازهرگونه تهمت، افترا ومطالب ناروا به هم دیگر وهیات مدیره سازمان را خواستار شد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ دی ۹۶
1139 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0