افتتاح نخستین شعبه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان افتتاح نخستین شعبه سازمان

افتتاح نخستین شعبه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در شهرداری منطقه ۱۲

در جلسه مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و مسئولان شهرداری منطقه 12، دو شنبه چهارم دی ماه امسال استقرار نخستین شعبه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در شهرداری منطقه 12 کلید خورد.

کد خبر: 961009003 تاریخ انتشار: شنبه ۹ دی ۹۶ - ۶:۵۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، در جلسه مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و مسئولان شهرداری منطقه ۱۲، دو شنبه چهارم دی ماه امسال استقرار نخستین شعبه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در شهرداری منطقه ۱۲ کلید خورد.افتتاح نخستین شعبه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

افتتاح نخستین شعبه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

افتتاح نخستین شعبه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

افتتاح نخستین شعبه سازمان نظام مهندسی  ساختمان  استان خراسان رضوی در شهرداری منطقه ۱۲

با توجه بوسعت منطقه دوازده شهرداری مشهد و با هدف تسریع در ارایه خدمات هر چه بهتر به مهندسین و مالکان سعی جهت ارایه خدمات در محل شهرداری مناطق از طریق متخصصین سازمان نظام مهندسی ساختمان در حال انجام میباشد.
بهلول نایب رییس سازمان در این رابطه گفت: در روزهای گذشته با توجه به تعاملات و مذاکرات در مورد این مهم تصمیم گیری و مجوز آن از سوی مهندس کامران ریاست سازمان صادر شد.
بر پایه این خبر منطقه ۱۲ به عنوان اولین منطقه شهرداری، با توجه به پتانسیل و امکانات بعنوان پایلوت انتخاب و این مهم به زودی در این شهرداری شروع میشود.
بهلول تصریح کرد: به محض تخصیص مکان مناسب از طرف شهرداری منطقه دوازده، سازمان آمادگی خود را جهت استقرار کارشناسهای متخصص و فراهم آوردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در این حوزه اعلام مینماید.
وی، هدف این سازمان را ارایه خدمات در جهت آسایش مردم دانست.
بهلول، ضمن تشکر از شهردار منطقه دوازده از مهندس خامسی شهردار مشهد مقدس تقدیر و راهبردها و تعاملات ایشان را با سازمان همسو و به نفع شهروندان ارزیابی کرد.

افتتاح نخستین شعبه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان


در ادامه ذوقی معاونت فنی و مشارکتهای حرفه ای سازمان این اقدام را مفید و اعلام داشت تا در واحد فنی سازمان همه دست اندرکاران را آماده ارایه خدمات تا نیل به ساخت و ساز ایمن با رعایت مقررات ملی ساختمان اعلام و انتخاب این منطقه را بلحاظ رشد ساخت و ساز پر اهمیت دانست.
لوکیان مسئول مشارکتهای شهرداری منطقه دوازده با اشاره به نقش این منطقه در حوزه شمالغربی مشهد اظهار کرد: در طرح تفصیلی این شهرداری بگونه ای سایت اداری مرجع و مناطق مجاور آن شامل مناطق دو، نه، ده و یازده را در پوشش خدماتی مکمل ذکر کرد.
لوکیان در مورد ارزیابی و آسیب شناسی این مناطق گزارشی ارایه و این تفاهم نامه را از لحاظ فنی و اجتماعی برای منطقه غنی و خدمتی دیگر به شهروندان عنوان کرد.
در خاتمه نیز دو تیم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی و شهرداری منطقه دوازده از مکانهای مورد اشاره جهت استقرار تیم سازمان بازدید و مقرر شد تا نتیجه در اسرع وقت اجرایی شود.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی شهریور ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ دی ۹۶
972 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0