زلزله های متعدد در کشور و رفتار زمین اهمیت کیفیت ساخت را روشن میکند زلزله های متعدد در کشور

زلزله های متعدد در کشور و رفتار زمین اهمیت کیفیت ساخت را روشن میکند

گردهمایی زلزله کیفیت ساخت، مدیریت بحران با تاکید بر مصالح استاندارد همزمان با روز ایمنی در مقابل زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی و با همکاری استانداری خراسان شمالی برگزار گردید.

کد خبر: 961007015 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۷ دی ۹۶ - ۱۲:۳۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور  به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان،شمالی،گردهمایی زلزله کیفیت ساخت، مدیریت بحران با تاکید بر مصالح استاندارد همزمان با روز ایمنی در مقابل زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی و با همکاری استانداری خراسان شمالی برگزار گردید.زلزله های متعدد در کشور و رفتار زمین اهمیت کیفیت ساخت را روشن میکند

زلزله های متعدد در کشور و رفتار زمین اهمیت کیفیت ساخت را روشن میکند

زلزله های متعدد در کشور و رفتار زمین اهمیت کیفیت ساخت را روشن میکند

زلزله های متعدد در کشور و رفتار زمین اهمیت کیفیت  ساخت را روشن میکند

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی در این گردهمایی بیان کرد: زلزله های متعدد در کشور و رفتار زمین اهمیت کیفیت ساخت را روشن میکند.
« علی اکبر رمضانی» تولید ساختمان را فرآیندی سیستماتیک عنوان کرد و ادامه داد : تا مادامی که تولید ساختمان از مجرای قانونی هدایت نگردد، خود آگاهی وجود نداشته باشد و تضامین لازم تأمین نگردد اتفاق مناسبی در امر ساخت و ساز و کیفیت ساخت انجام نمیشود.
وی، بی کیفیتی ساخت و مسائل و مشکلات موجود در این حوزه را ناشی از عملکرد نامناسب سیستم دانست و تصریح کرد: یک سازمان به تنهایی نمیتواند بار نقص یک سیستم را به دوش بکشد.

زلزله های متعدد در کشور و رفتار زمین اهمیت کیفیت ساخت را روشن میکند

این مقام مسئول با اشاره به زلزله های مخرب در کشور و استان در سالهای اخیر، اعلام کرد: بررسیهای انجام شده نشان میدهد نسبت به شدت و انرژی خارج شده از زمین به علت زمین لرزه ها، تلفات کم تر شده است و این در سایه رعایت قوانین ساخت و ساز اتفاق افتاده است.
رمضانی با اشاره به اینکه هم چنان نقص اجرای قوانین ملی ساختمان در جامعه وجود دارد، خاطر نشان کرد: ده سال از تصویب قانون در حوزه ساخت و ساز میگذرد ولی هم چنان این قوانین در جامعه جاری نیست.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ دی ۹۶
919 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0