اعلام مهم ‌ترین محورهای کاری دومین کنفرانس صنعت ساختمان کنفرانس صنعت ساختمان

اعلام مهم ‌ترین محورهای کاری دومین کنفرانس صنعت ساختمان

شورای سیاست‌گذاری دومین کنفرانس صنعت ساختمان با حضور شکرچی زاده، ریاست مرکز تحقیقات راه و شهرسازی و نمایندگانی از شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در محل مرکز یاد شده تشکیل نشست داد و در زمینه هایی چون صدور خدمات مهندسی، ارتباط مباحث ساخت و ساز جمهوری اسلامی ایران با کشورهایی مانند قطر، عمان، عراق و سوریه به بحث و بررسی پرداخت.

کد خبر: 191111010 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ آبان ۹۸ - ۱۱:۵۶ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، شورای سیاست‌گذاری دومین کنفرانس صنعت ساختمان با حضور شکرچی زاده، ریاست مرکز تحقیقات راه و شهرسازی و نمایندگانی از شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در محل مرکز یاد شده تشکیل نشست داد و در زمینه هایی چون صدور خدمات مهندسی، ارتباط مباحث ساخت و ساز جمهوری اسلامی ایران با کشورهایی مانند قطر، عمان، عراق و سوریه به بحث و بررسی پرداخت.

اعلام مهم ‌ترین محورهای کاری دومین کنفرانس صنعت ساختمان

اعلام مهم ‌ترین محورهای کاری دومین کنفرانس صنعت ساختمان

اعلام مهم ‌ترین محورهای کاری  دومین کنفرانس صنعت ساختمان

از مهم‌ترین محورهای ارائه شده به نشست از طرف نمایندگان شورای مرکزی، نقش و چگونگی رشد استارتاپها و شرکتهای دانش بنیان و ترویج فناوری‌های نوین در حوزه ساخت و ساز بود که از جهت گیری های مهم  صنعت ساختمان بشمار می آیند.

به گفته نماینده شورای مرکزی، قرار است در این کنفرانس چگونگی صدور گواهی نامه سبز ساختمان که نمایشگر کیفیت ساختمان برای مصرف بهینه انرژی است مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

اعلام مهم ‌ترین محورهای کاری دومین کنفرانس صنعت ساختمان

مباحثی مانند آواربرداری و تخریب نیز از محورهای مهم کار کنفرانس است که در کشور سوریه به خاطر بازسازی‌های بعد از جنگ داخلی کاربرد زیادی خواهد داشت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

همه آنچه که باید درباره آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی بدانیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ آبان ۹۸
10708 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0