برگزاری نشست هم‌اندیشی در مورد احداث ساختمان کوی پیروزی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

برگزاری نشست هم‌اندیشی در مورد احداث ساختمان کوی پیروزی

نشست هم اندیشی ریاست سازمان با برخی اعضای سازمان در مپرد ساخت ساختمان نظام مهندسی ساختمان واقع در کوی پیروزی برگزار گردید.

کد خبر: 191107006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۶ آبان ۹۸ - ۹:۱۸ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان،نشست هم اندیشی ریاست سازمان با برخی اعضای سازمان در مپرد ساخت ساختمان نظام مهندسی ساختمان واقع در کوی پیروزی برگزار گردید.

برگزاری نشست هم‌اندیشی در مورد احداث ساختمان کوی پیروزی

برگزاری نشست هم‌اندیشی در مورد احداث ساختمان کوی پیروزی

نشست هم اندیشی در مورد احداث  ساختمان کوی پیروزی برگزار گردید

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در این نشست بیان داشت: در دوره پنجم هیات برای طراحی زمین چهار هزار متری کوی پیروزی مسابقه ای برگزار گردید که در دوره هفتم هیات مدیره بعد از اخذ پروانه ساخت ساختمان کوی پیروزی، سوابق آن مسابقه را مورد بررسی قرار دادیم و در گروه تخصصی معماری هم مطرح کردیم که در نهایت طرح دوم با اعمال تغییراتی انتخاب شد.

کمال دویده تصریح کرد: اصلاحیه پروانه را تا یک ماه آینده طبق نقشه های جدید خواهیم گرفت و به دنبال انتخاب مجری ذی صلاح جهت شروع عملیات اجرایی ساختمان هستیم.

دویده یاد آور شد: این ساختمان از ۳ بخش شامل آمفی تئاتر با ظرفیت پانصد و پنجاه تا ششصد نفر، ساختمان اداری چهار طبقه و یک سالن ورزشی تشکیل شده است که امیدوار هستیم به زودی عملیات اجرایی آغاز گردد.

برگزاری نشست هم‌اندیشی در مورد احداث ساختمان کوی پیروزی

وی، بر کم کردن هزینه ها و بالا بردن سرعت کار تاکید کرد و افزود: باید با رعایت مباحث مقررات ملی و به کارگیری تکنولوژیهای نوین در احداث در این ساختمان به یک شاخص در سطح نظام مهندسی ساختمان استانها تبدیل شویم.

اعضای شرکت کننده در این نشست، به بیان نقطه نظرات خود در جهت استفاده بهینه از زمان و امکانات پرداختند و مقرر شد پیشنهادات خود را بصورت مکتوب ارائه و در نشست آینده مطرح کنند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ آبان ۹۸
666 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0