برگزاری نشست های تخصصی دفتر فنی  نشست های تخصصی

برگزاری نشست های تخصصی دفتر فنی 

دفتر فنی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز در روزهای 3 شنبه سی ام مهرماه و 4 شنبه یکم آبان ماه نود و هشت اقدام به برگزاری نشست های فشرده ویژه کارشناسان رشته های سازه، برق، معماری، مکانیک کرد.

کد خبر: 191107002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۶ آبان ۹۸ - ۸:۵۸ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز،دفتر فنی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز در روزهای ۳ شنبه سی ام مهرماه و ۴ شنبه یکم آبان ماه نود و هشت اقدام به برگزاری نشست های فشرده ویژه کارشناسان رشته های سازه، برق، معماری، مکانیک کرد.

برگزاری نشست های تخصصی دفتر فنی 

برگزاری نشست های تخصصی دفتر فنی

برگزاری نشست های تخصصی  دفتر فنی 

نشست های هماهنگی بیشتر بین کارشناسان رشته ها و رفع ابهامات چک لیستهای الکترونیکی کنترل

 

این گزارش حاکی است این نشست ها، جهت هماهنگی بیشتر بین کارشناسان رشته ها و رفع ابهامات چک لیستهای الکترونیکی کنترل که به تازگی تهیه و ایجاد شده است، تشکیل گردید.

در نشست تخصصی سازه که با حضور اکثریت کارشناسان برگزار شد، مقرر گردید طراحان فایل های ارسالی را بصورت تفکیکی و جداگانه ارسال کنند تا ابهامات بازبینی به حداقل برسد که کریمی مدیر دفترفنی سازمان ابراز امیدواری کردند که با پی‌گیریهای بعمل آمده این مهم بزودی اجرایی خواهد شد.

در نشست تخصصی رشته برق، رفیعی نماینده رشته برق در هیات مدیره سازمان نیز حاضر بود که با اشاره به خطاهای پر تکرار در طرح تاسیسات برقی ساختمانها، کارشناسان را به بازبینی دقیق طرحها جهت رعایت ضوابط الزامی در نقشه ها توصیه نمود.

برگزاری نشست های تخصصی دفتر فنی 

در نشست تخصصی رشته مکانیک نیز مهندس مریخ، رییس گروه تخصصی مکانیک، حاضر بود. در این نشست علاوه بر بررسی مشکلات موجود، به نکاتی در مورد کنترل رعایت ضوابط آتش نشانی نیز اشاره شد.

هم‌چنین در این جلسه، مدیر دفترفنی پیشنهاد داد در راستای استاندارد سازی طرحها و با توجه به نیاز جدی جهت به روزرسانی اطلاعات در مورد ضوابط مورد نیاز در نقشه ها، دوره های آموزشی ویژه هر رشته برگزار گردد. کریمی از کارشناسان خواست تا در صورت احساس نیاز به هر دوره آموزشی حتما موارد را به مدیر دفتر فنی اطلاع دهند.

در خاتمه نیز مقرر شد کارگروه تخصصی هر یک از رشته های معماری، سازه، برق، مکانیک به صورت جداگانه (جهت تهیه شیوه نامه وحدت رویه کنترل )تشکیل شود و بعد از تهیه و گرداوری این شیوه نامه در اختیار مهندسان قرار خواهد گرفت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ آبان ۹۸
644 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0