ورود مهندسان جوان استان یزد به صنعت ساختمان استان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

ورود مهندسان جوان استان یزد به صنعت ساختمان استان

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با تأکید بر لزوم حضور مهندسان جوان در کارگاهها برای کسب تجربیات تازه، گفت: متأسفانه دانشگاهها دانشجویانی را تربیت میکنند که آمادگی ورود به بازار کار را ندارند و باید بخش قابل توجهی از دانش تخصصی را در محیط کار، کسب و تجربه کنند.

کد خبر: 191106007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ آبان ۹۸ - ۵:۲۷ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با تأکید بر لزوم حضور مهندسان جوان در کارگاهها برای کسب تجربیات تازه، گفت: متأسفانه دانشگاهها دانشجویانی را تربیت میکنند که آمادگی ورود به بازار کار را ندارند و باید بخش قابل توجهی از دانش تخصصی را در محیط کار، کسب و تجربه کنند.
مهدی سالاری در آیین تحلیف مهندسان جوان سازمان، بیان کرد: صنعت ساختمان، قدرت اشتغالزایی بالایی دارد و با سرمایه گذاري اندک میتوان اشتغال بسیار ایجاد کرد.

ورود مهندسان جوان استان یزد به صنعت ساختمان استان

ورود مهندسان جوان استان یزد به صنعت ساختمان استان

ورود مهندسان جوان استان یزد  به صنعت ساختمان استان

محمدرضا جواهری، عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد هم در این آیین با اشاره به مقررات فعالیت مهندسان در صنعت ساختمان، به بیان برخی از تجربیات در اين زمينه پرداخت.

عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، بیان داشت: ويژگي رشته های فنی- مهندسی بگونه ای است که امکان اشتغالزایی بالایی دارد و کسانیکه میخواهند در این رشته موفق شوند باید افراد نخبه، داراي ضریب هوشی بالا، و مقید به کار و تلاش باشند.

ورود مهندسان جوان استان یزد به صنعت ساختمان استان

محسن اولیا، عضو دیگر هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد هم در این آیین به اهمیت جایگاه و نقش مهندسان در جامعه بعنوان متولیان ساخت و سازهای مطلوب و پروژه های عمرانی اشاره نمود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی ترافیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آبان ۹۸
665 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0