فعالیت هزار و پانصد نفر در شبکه نظارت پروژه های روستایی مدیرکل امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم

فعالیت هزار و پانصد نفر در شبکه نظارت پروژه های روستایی

مدیرکل امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم بیان کرد: در تشکیل و اجرای شبکه ملی نظارت بر پروژه عمرانی روستایی یک‌هزار پانصد نفر در بخش ‌های مختلف بویژه در نظام مهندسی فعالیت می‌کنند.

کد خبر: 191106002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ آبان ۹۸ - ۴:۵۵ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیرکل امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم بیان کرد: در تشکیل و اجرای شبکه ملی نظارت بر پروژه عمرانی روستایی یک‌هزار پانصد نفر در بخش ‌های مختلف بویژه در نظام مهندسی فعالیت می‌کنند.

فعالیت هزار و پانصد نفر در شبکه نظارت پروژه های روستایی

فعالیت هزار و پانصد نفر در شبکه نظارت پروژه های روستایی

هزار و پانصد نفر در شبکه نظارت  پروژه‌های روستایی فعال هستند

علی‌رضا نخعی، در نشست توجیهی شبکه نظارت عالیه استان‌ ها بر طرح ‌های روستایی استان بوشهر با تاکید بر  نقش مهم نظارت مستمر در تسریع اجرای طرح‌ های عمرانی گفت: در این راستا از سال نود و دو نظارت بر پروژه‌های عمرانی مناطق محروم اجرایی گردید.

نخعی با عنوان این که در اجرای شبکه نظارت عالیه بر طرح ‌های عمرانی این فعالیت در تمام عرصه ‌هایی روستایی مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: با تشکیل شبکه نظارت عالیه بر پروژه‌ها سالانه طرح ‌های مختلف عمرانی مورد ارزیابی و نظارت قرار می ‌گیرد.

وی به فعالان نظارت بر پروژه‌های عمرانی پرداخت و افزود: در تشکیل و اجرای شبکه ملی نظارت بر پروژه عمرانی روستایی ۱ هزار پانصد نفر در بخش‌های مختلف بویژه در نظام مهندسی فعالیت می ‌کنند.

مدیرکل امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم، با اشاره به این که همواره پروژه‌های عمرانی استان‌ ها  بویژه در نقاط محروم رصد می‌گردد، ادامه داد: طرح‌ های عمران روستایی طبق شاخص ‌های گوناگون ارزیابی و در سامانه مربوطه بارگذاری می‌گردد.

نخعی، دسترسی سریع به اطلاعات پروژه‌های عمرانی را از اهداف مهم شبکه نظارت عالیه استان‌ ها بر طرح‌ های روستایی دانست و گفت: طبق این اساس شاخص توسعه روستایی تعیین و زمینه برقراری توازن اجرای پروژه در روستاها متناسب با ظرفیت مناطق فراهم می‌گردد.

وی،  ارتقاء سطح کیفیت پروژه‌ها را از دیگر اهداف این شبکه دانست و ادامه داد: در آینده تمامی افراد عضو این شبکه از نیروهای فنی متخصص انتخاب می‌گردند.

فعالیت هزار و پانصد نفر در شبکه نظارت پروژه های روستایی

مدیرکل امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم گفت: شبکه نظارت روستایی در کشور از سال نود و شش راه‌اندازی و سپس شبکه استانی نظارت پروژه روستایی در کلیه استان‌ها فعال شده است.

نخعی با تاکید بر نظارت کیفی بر اجرای طرح‌های روستایی، گفت: از آن جا که اعتبارات عمرانی محدود است و امکان اجرای مجددا طرح‌ های روستایی وجود ندارد از همین رو انتظار می ‌رود نظارت بر روند کیفی طرح ‌ها در اولویت قرار گیرد.

وی، توازن منطقه‌ای را از دیگر اهداف اجرای طرح شبکه نظارت روستایی دانست و افزود: طرح‌ هایی که در مناطق محروم اجرا می‌گردد ضمن تخصیص به موفع اعتبارات طبق برنامه زمان‌بندی تکمیل و افتتاح می‌گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آبان ۹۸
634 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0