اجرایی شدن کنترل مضاعف برای پروژه‌های گاز خانگی و تجاری در استان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

اجرایی شدن کنترل مضاعف برای پروژه‌های گاز خانگی و تجاری در استان خراسان شمالی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی با بیان این که بازدیدهای گروه کنترل مضاعف گاز برای پرژه های گازرسانی به طور مستمر انجام خواهد شد، از تشکیل کمیته کنترل مضاعف گاز استان خبر داد.

کد خبر: 191024012 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲ آبان ۹۸ - ۵:۱۴ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی با بیان این که بازدیدهای گروه کنترل مضاعف گاز برای پرژه های گازرسانی به طور مستمر انجام خواهد شد، از تشکیل کمیته کنترل مضاعف گاز استان خبر داد.

اجرایی شدن کنترل مضاعف برای پروژه‌های گاز خانگی و تجاری در استان

اجرایی شدن کنترل مضاعف برای پروژه‌های گاز خانگی و تجاری در استان

کنترل مضاعف برای  پروژه های گاز خانگی و تجاری در استان خراسان شمالی اجرایی می گردد

 

علی اکبر رمضانی با تأکید بر حساسیت نظارت گاز و لزوم حفظ ایمنی کامل در این امر، هدف از تشکیل این کمیته را ارتقاء کیفیت نظارتهای گاز و ارائه برخی توصیه های فنی لازم به بازرسان عنوان و اظهار امیدواری کرد: این امر سبب افزایش دقت بازرسان گاز در رعایت استانداردهای لازم شود.

رمضانی توضیح داد فعالیت کمیته کنترل مضاعف گاز با اعطای ابلاغ اعضای این کمیته در نشست مورخ بیست و پنجم مهرماه جاری شرپع شد.

اجرایی شدن کنترل مضاعف برای پروژه‌های گاز خانگی و تجاری در استان

وی اظهار داشت: در این نشست، راه‌کارهای لازم کنترل مضاعف و چک لیستهای کاربردی گرداوری شده بهمین منظور بررسی و هم‌چنین روند جاری امور بازرسی گاز نیز مورد بازبینی قرار گرفت.

وی، در پایان به برخی اقدامات صورت گرفته در سال گذشته در مورد نظارت عالیه گاز خانگی و تجاری اشاره کرد و گفت: گروه نظارت عالیه از سال نود و هفت، از تعدادی پروژه های گاز در شهرستان بجنورد بازدید به عمل آورد که در سنوات گذشته این بازدیدها از پرژه های گاز دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستانهای استان نیز صورت گرفته است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ آبان ۹۸
512 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0