صدور مجوز برای احداث چهل و شش هکتار گل‌خانه‌ در خراسان شمالی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی بیان کرد:

صدور مجوز برای احداث چهل و شش هکتار گل‌خانه‌ در خراسان شمالی

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان خراسان شمالی از صدور مجوز برای احداث چهل و شش هکتار گلخانه طی امسال توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان صادر شده است.

کد خبر: 191024009 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲ آبان ۹۸ - ۲:۳۱ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان خراسان شمالی از صدور مجوز برای احداث چهل و شش هکتار گلخانه طی امسال توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان صادر شده است.

صدور مجوز برای احداث چهل و شش هکتار گل‌خانه‌ در خراسان شمالی

صدور مجوز برای احداث چهل و شش هکتار گل‌خانه‌ در خراسان شمالی

مجوز برای احداث چهل و شش  هکتار گل‌خانه‌ در خراسان شمالی صادر گردید

حسن نامجو بیان کرد: برای سیزده هکتار گل‌خانه‌ نیز پروانه بهره برداری صادر شده که با توجه به پنجاه هکتار گل‌خانه‌ مجوزدار و سی هکتار گل‌خانه‌ سنتی استان، سطح آن به صد و چهل هکتار میرسد.

وی با اشاره به این که در سال‌های گذشته برای اخذ مجوز جهت ساخت گل‌خانه‌ باید سیزده استعلام اخذ میشد، تصریح: ولی در حال حاضر در صورت وجود منابع آبی، همه این استعلامات حذف شده و سرمایه گذار می‌تواند براحتی مجوزهای لازم را دریافت کند.

وی اظهار داشت: هم‌چنین مجوز واحد صنعتی مرغ مادر گوشتی صد هزار قطعه در مانه و سملقان و کارخانه جوجه کشی نیز صادر شده که تا به حال در استان نداشته‌ایم.

نامجو، هم‌چنین از صدور موافقت اصولی برای ساخت مجتمع گاو شیری ۱ هزار راسی در شیروان خبر داد و افزود: در حال حاضر پروانه تاسیس برای راه اندازی این واحد صادر شده است که هشتاد نفر بصورت مستقیم و صد و سی نفر بصورت غیر مستقیم مشغول بکار خواهند شد و روزانه در این واحد تولیدی سی تن شیر و سالانه چهارصد و نود تن گوشت تولید خواهد شد.

صدور مجوز برای احداث چهل و شش هکتار گل‌خانه‌ در خراسان شمالی

وی تصریح کرد: علاوه بر آن موافقت اصولی برای ساخت گاوداری ۵ هزار راسی که توسط شرکت گل‌دشت اصفهان در شهرستان شیروان اجرا می گردد، نیز صادر شده است.

نامجو گفت: این واحد تولیدی برای چهارصد نفر بصورت مستقیم و هفتصد نفر بصورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد و روزانه صد و پنجاه تن شیر و سالانه ۲ هزار و پانصد تن گوشت تولید میکند.

منبع: قدس آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ آبان ۹۸
838 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0