شماره جدید ماهنامه دانش نما با موضوع نمایشگاه بین المللی عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

شماره جدید ماهنامه دانش نما با موضوع نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان اصفهان 

نظارت بر اجرای صحیح و دقیق ساختمان ‌ها از آن جهت حائز اهمیت است که حدود چهل درصد از درآمد ملی کشور در بخش ساختمان هزینه می گردد و طول عمر ساختمانها برای صیانت از سرمایه‌های ملی کاملاً ضروری است. از طرف دیگر تامین و حفظ سلامت بهره برداران ساختمانها خیلی مهم است و باید محکم و ایمن احداث گردند تا در مقابل حوادث ایستا و پایدار باقی بمانند.

کد خبر: 191015014 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ مهر ۹۸ - ۲:۲۷ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نظارت بر اجرای صحیح و دقیق ساختمان ‌ها از آن جهت حائز اهمیت است که حدود چهل درصد از درآمد ملی کشور در بخش ساختمان هزینه می گردد و طول عمر ساختمانها برای صیانت از سرمایه‌های ملی کاملاً ضروری است. از طرف دیگر تامین و حفظ سلامت بهره برداران ساختمانها خیلی مهم است و باید محکم و ایمن احداث گردند تا در مقابل حوادث ایستا و پایدار باقی بمانند.

شماره جدید ماهنامه دانش نما با موضوع نمایشگاه بین المللی

شماره جدید ماهنامه دانش نما با موضوع نمایشگاه بین المللی

شماره جدید ماهنامه دانش نما  با موضوع نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان اصفهان 

کوپایی، عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و مدیر مسئول ماهنامه “دانش نما” در سرمقاله خود با بیان این مطلب،  به بررسی چالشهای حقوقی ارجاع نظارت پرداخته و در نتیجه گیری بعنوان یک پیشنهاد عنوان کرده است: در صورتیکه نرم افزارهای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها بتوانند برای هر پروژه ساختمانی وابسته به وسعت و اهمیت آن، تعدادی از مهندسان ناظر واجد شرایط را برای انتخاب، به مالک و کارفرما معرفی کنند ولی روابط مالی بین آن ها، از طریق سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان ها متناسب با میزان پیشرفت کار و عملکرد مهندسین ناظر مدیریت گردد، می ‌تواند تا حد زیادی منتقدین این روش را قانع نماید و مشکل برای همیشه برطرف گردد.

شماره جدید ماهنامه دانش نما با موضوع نمایشگاه بین المللی

ماهنامه دانش نما در این شماره هم‌چنین به بررسی برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان در استان اصفهان پرداخته است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ مهر ۹۸
531 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0