اعمال معماری سازمانی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

اعمال معماری سازمانی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

چهل و دومين نشست هيئت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان يزد 4 شنبه هفدهم مهرماه برگزار گردید.

کد خبر: 191015003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ مهر ۹۸ - ۹:۵۵ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،چهل و دومين نشست هيئت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان يزد ۴ شنبه هفدهم مهرماه برگزار گردید.

اعمال معماری سازمانی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

اعمال معماری سازمانی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

اعمال معماری سازمانی  در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مهدي سالاری، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، در ابتدا گزارشی در مورد فعالیتهای هفته گذشته اعلام کرد.

سالاری در این زمینه به برگزاری نسست کانون تفکر سازمان در زمینه خدمات مهندسی، برگزاری نشست هم‌اندیشی مجریان ذی صلاح و نکات مهم مطرح شده در این نشست، نشست با مدیرعامل و کارشناسان شرکت گاز و مذاکره برای گسترش خدمات سازمان در این شرکت، برگزاری کمیته کاهش تخلفات ساختمانی و توافقات آن از جمله صدور پروانه براي زمین های قولنامه ای و برگزاری دوره آموزشی و سمینارهای متعدد طی روزهای جاری اشاره کرد.

بعد از آن نشست وارد دستور كار شد که به بررسی نظام نامه پیشنهادی کمیسیون تخصصی کنترل کیفی ساختمان پرداخته شد. بعد از بحث و بررسی صورت گرفته مقرر گردید، اعضای هیئت مدیره پیشنهادات خود جهت بازنگری این نظام نامه را ارائه  و پس از آن نظام نامه جهت تصویب ارائه گردد.

هم‌چنین در باره املاک سازمان در شهرستان تفت بحث و بررسی صورت گرفت و هیئت مدیره با فروش زمین ملکی موجود و خرید زمین از اداره کل راه و شهرسازی با طی مراحل قانونی موافقت کرد.

اعمال معماری سازمانی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

استماع گزارش شركت مشاور راهکار هوشمند ایساتیس در باره پروژه شناسایی و بهبود فرآیند عملیاتی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و بحث و بررسی حول آن موضوع دستور بعدی نشست بود.

در ابتدا مدیرعامل این مجموعه توضیحاتی در مورد معماری سازمانی ارائه داد.

وی ادامه داد: معماری سازمانی رویکردی جامع و یکپارچه است که جنبه‌ها و عناصر مختلف سازمان (سیستم) را با نگاه مهندسی تفکیک و تحلیل می‌ کند و شامل مجموعه مستندات، مدل‌ ها، استانداردها و اقدامات اجرایی برای تحول از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب با محوریت فناوری اطلاعات است که در قالب یک طرح مشخص اجرا شده و سپس بصورت مداوم توسعه و به روزرسانی می ‌گردد.

در پایان، ضمن تقدیر از کارهای انجام شده توسط اين شرکت، مقرر گردید خلاصه گزارش پروژه مربوط به برنامه های استراتژیک تهیه گردد و در اختیار همه اعضای هیئت مدیره قرار گیرد تا آن ها نظرات خود را در مورد پروژه اعلام کند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ مهر ۹۸
539 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0