اصلاح امور در ساخت و ساز شهری  ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بیان کرد:

اصلاح امور در ساخت و ساز شهری 

،مهدی سالاری با عنوان اینکه صنعت‌ ساختمان نوعی اکوسیستم است، اظهار داشت: برای موفقیت کل سیستم، همه اجزاء باید با هم کار کنند.

کد خبر: 191011001 تاریخ انتشار: جمعه ۱۹ مهر ۹۸ - ۵:۴۲ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام کشور،مهدی سالاری با عنوان اینکه صنعت‌ ساختمان نوعی اکوسیستم است، اظهار داشت: برای موفقیت کل سیستم، همه اجزاء باید با هم کار کنند.

اصلاح امور در ساخت و ساز شهری 

اصلاح امور در ساخت و ساز شهری

اصلاح امور در ساخت و  ساز شهری مستلزم تعامل بین دستگاهی است

وی در دومین جلسه سازندگان ذی صلاح با حضور رئیس و تنی چند از اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و جمع کثیری از مجریان حوزه ساخت و ساز استان یزد برگزار گردید، با اشاره به اینکه چرخه ساخت و ساز در استان یزد معیوب است، ادامه داد: از آن جا که در استان، اکوسیستم تعریف نشده و بخش‌های مختلف شهرداری، اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی، بصورت وظیفه محور کار خود را انجام می‌دهند، از این‌رو بایستی برای اصلاح امور، تعامل جدی بین دستگاه‌ها صورت گیرد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد تصریح کرد: در نظام مهندسی نیز خدمات طراحی، نظارت و اجرا ارائه می گردد و هر کدام بدرستی انجام نگردد، دیگر خدمات نمی‌توانند بخوبی ارائه گردند.

سالاری با اشاره به اینکه بمنظور جلب اعتماد مهندسان، شفاف سازی را در دستور کار خود قرار داده ایم، افزود: طبق این اساس هر چهار ماه یک‌بار جزئیات عملکرد اعضای سازمان و کارکرد آن ها را منتشر می‌کنیم تا مهندسان با اعتماد بیشتری به ما کار خود را ادامه دهند.

نایب رئیس اول سازمان هم در این جلسه با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف هیئت مدیره هشتم جلوگیری از صوری کاری و حذف فرایند دو نقشه ای است، گفت: در این راستا جراحی‌هایی انجام شده که البته با مقاومت‌هایی نیز مواجه بوده، با این حال ما رسالت خود را ادامه این روند می ‌دانیم.

اصلاح امور در ساخت و ساز شهری 

«احمد علی فلاح»  با اشاره به اینکه برای توانمند سازی مجریان، دوره های آموزشی را در دستور کار خود قرار داده ایم، گفت: یکی از مشکلات عمده مجریان، عدم آشنایی آنها با تمام جنبه های وظایف خود است و این موضوع باید در ابتدای کار به آن ها آموزش داده شود.

نائب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به ضرورت حمایت همه جانبه از مجریان، ادامه داد: در همین راستا اقدامات حمایتی همچون اعطای تسهیلات به مجریان را در نظر داریم.

منبع: ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ مهر ۹۸
576 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0