رقابت یازده هزار داوطلب در یک رقابت علمی مدیرکل راه و شهرسازی مازندران

رقابت یازده هزار داوطلب در یک رقابت علمی

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، هدف از برگزاری این آزمون را اخذ پروانه اشتغال و تاسیس دفاتر و شرکت‌های مهندسی برای پذیرفته شدگان دانست و ادامه داد: یازده هزار و نهصد و هفت داوطلب مازندرانی در این آزمون شرکت کردند که از این شمار سه هزار و صد و هشتاد و چهار نفر زن و بقیه مرد هستند.

کد خبر: 191010006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ مهر ۹۸ - ۱:۰۶ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، هدف از برگزاری این آزمون را اخذ پروانه اشتغال و تاسیس دفاتر و شرکت‌های مهندسی برای پذیرفته شدگان دانست و ادامه داد: یازده هزار و نهصد و هفت داوطلب مازندرانی در این آزمون شرکت کردند که از این شمار سه هزار و صد و هشتاد و چهار نفر زن و بقیه مرد هستند.

رقابت یازده هزار داوطلب در یک رقابت علمی

رقابت یازده هزار داوطلب در یک رقابت علمی

آزمون نظام مهندسی ساختمان  استان مازندران هم‌زمان با سراسر کشور امروز در مازندران برگزار گردید.

نظری با اشاره به برگزاری این آزمون در ۷ رشته عمران معماری ترافیک شهرسازی نقشه برداری و تاسیسات برقی مکانیکیهای، تصریح کرد: آزمون رشته های شهرسازی، ترافیک، معماری نظارت، عمران نظارت، نقشه برداری، تاسیسات مکانیکی نظارت، تاسیسات برقی نظارت، معماری اجرا و عمران اجرا در نوبت صبح و بعد از ظهر امروز و آزمونهای تاسیسات مکانیکی طراحی، تاسیسات برق طراحی و عمران محاسبات و معماری طراحی صبح و آزمون معماری طراحی بعد از ظهر فردا برگزار می گردد.

به گفته نظری، آزمون مهندسی ساختمان هر سال در ۲ مرحله برگزار می گردد که دومین مر حله این آزمون در زمستان است، که نتایج مرحله اول این آزمون هم تا یک ماه آینده اعلام می گردد.

رقابت یازده هزار داوطلب در یک رقابت علمی

آزمون نظام مهندسی ساختمان امروز در حوزه های امتحانی شهرستانهای ساری و بابل و چالوس و فردا نیز در ۳ شهرستان نام‌برده و همچنین شهرستان بابلسر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ مهر ۹۸
729 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0