رقابت نه هزار نفری اصفهانی ‌ها برای اخذ مهر نظام مهندسی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان

رقابت نه هزار نفری اصفهانی ‌ها برای اخذ مهر نظام مهندسی

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: تعداد داوطلبان شرکت در آزمون رشته‌های هفت‌گانه ساختمان حدود نه هزار نفر است که به نسبت دوره گذشته هزار نفر افزایش یافته و در این نوبت برخلاف نوبت پیشین آزمون ورود به حرفه کاردان ‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی برگزار نمی‌گردد.

کد خبر: 191008010 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ مهر ۹۸ - ۲:۰۹ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: تعداد داوطلبان شرکت در آزمون رشته‌های هفت‌گانه ساختمان حدود نه هزار نفر است که به نسبت دوره گذشته هزار نفر افزایش یافته و در این نوبت برخلاف نوبت پیشین آزمون ورود به حرفه کاردان ‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی برگزار نمی‌گردد.

رقابت نه هزار نفری اصفهانی ‌ها برای اخذ مهر نظام مهندسی

رقابت نه هزار نفری اصفهانی ‌ها برای اخذ مهر نظام مهندسی

نه هزار نفر اصفهانی برای اخذ مهر  نظام مهندسی رقابت خواهند کرد

آزمون ورود به حرفه مهندسان جهت اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در ۷ رشته معماری(صلاحیت ‌های نظارت، طراحی و اجرا )، عمران (صلاحیت ‌های نظارت، محاسبات و اجرا)،  (تأسیسات مکانیکی) صلاحیت‌ های طراحی و نظارت،تأسیسات برقی (صلاحیت ‌های طراحی و نظارت)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک در روزهای هجدهم و نوزدهم مهرماه به ‌طور هماهنگ و هم‌زمان با سراسر کشور در حوزه ‌های اصفهان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان) و شهرستان کاشان (دانشگاه دولتی کاشان) برگزار می‌گردد.

حمیدرضا امیرخانی در این مورد، بیان کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسی این بار نیز هم‌زمان با اصفهان در دانشگاه دولتی کاشان برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: تعداد داوطلبان شرکت در آزمون مهر ماه جاری در رشته‌های هفت‌گانه ساختمان حدود نه هزار نفر است که به نسبت دوره گذشته هزار نفر افزایش  یافته و در این نوبت برخلاف نوبت پیشین آزمون ورود به حرفه کاردان ‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی برگزار نمی‌گردد.

عبدالرضا لقمانی در ادامه گفت: لازم است به اطلاع داوطلبان رسانده شود که آزمون‌ها بصورت تستی و تشریحی برگزار می‌شود و ارائه کارت ورود به آزمون به همراه کارت شناسایی معتبر الزامی بوده و ضمن جزوه باز بودن آزمون، استفاده از رایانه شخصی، تبلت و سایر وسایل الکترونیکی، میز نور، شیشه، کاربن و سایر وسایل مشابه ممنوع است.

رقابت نه هزار نفری اصفهانی ‌ها برای اخذ مهر نظام مهندسی

وی تصریح کرد: نتایج آزمون طی ماه ‌های آینده به اطلاع متقاضیان می‌رسد و افرادی که حداقل نصاب تعیین شده توسط وزارت راه و شهرسازی با پنجاه درصد نمره قبولی را کسب کنند وارد حرفه نظام مهندسی می ‌شوند و پروانه اشتغال بکار مهندسی را اخذ می‌ کنند.

رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان گفت: بدیهی است در هیچ‌یک از آزمون ‌ها، جبران کسری نمره و ارفاق وجود نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سامانه آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ مهر ۹۸
790 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0