برگزاری نشست قرعه کشی تسهیلات قرض ­الحسنه

گزارش برگزاری نشست قرعه کشی تسهیلات قرض ­الحسنه از طریق بانک های عامل برای رفع مشکلات ضروری اعضا

قرعه کشی تسهیلات قرض الحسنه اعطایی از طریق بانک‌های عامل در مجمع عمومی نوبت اول به صورت الکترونیکی، آنلاین و با الگوریتم تصادفی انجام و نوبت بندی وام تعیین شد.

کد خبر: 191003015 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۱ مهر ۹۸ - ۳:۵۵ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی،قرعه کشی تسهیلات قرض الحسنه اعطایی از طریق بانک‌های عامل در مجمع عمومی نوبت اول به صورت الکترونیکی، آنلاین و با الگوریتم تصادفی انجام و نوبت بندی وام تعیین شد.

گزارش برگزاری نشست قرعه کشی  تسهیلات قرض ­الحسنه از طریق بانک های عامل برای رفع مشکلات ضروری اعضا

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در نظر دارد طبق مصوبه هیأت­ مدیره، تسهیلات قرض ­الحسنه ده میلیون تومانی (بدون بهره بانکی) را از طریق بانکهای عامل برای رفع  مشکلات ضروری اعضا و بعد از تصویب در مجمع عمومی نوبت دوم پرداخت کند.

طبق همین اساس این جلسه با حضور اعضای هیات مدیره سازمان، بازرسان و اعضای حاضردر مجمع و با سخنرانی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی درمحل آمفی تئاتر پتروشیمی تبریز برگزار شد.

اعطای تسهیلات مزبور به آن­ دسته از اعضا امکان‌پذیر است که حق ­الزحمه نظارت آن ها به حساب سازمان واریز و طی پیشرفت مراحل به آن ها پرداخت می ­شود. (اعضای هیأت­ مدیره، شورای انتظامی، بازرسان و کارکنان و مدیران سازمان و هم‌چنین اعضای بدون پروانه اشتغال به کار از تسهیلات مذکور برخوردار نخواهند بود.)

گزارش برگزاری نشست قرعه کشی تسهیلات قرض ­الحسنه

ضمنا طبق اطلاعیه های قبلی سازمان بالغ بر دو هزار و هفتصد نفر متقاضی در خواست این تسهیلات بودند که برابر نوبت بندی انجام شده به بانک‌های طرف قرار داد معرفی خواهند شد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشريحي آزمون نظام مهندسي عمران-اجرا ارديبهشت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ مهر ۹۸
517 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0