بازدید بانوان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از پروژه های عمرانی بازدید بانوان عضو سازمان

بازدید بانوان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از پروژه های عمرانی شهرستانهای میبد و اردکان

با برنامه ریزی و همکاری کمیسیون بانوان سازمان استان و در راستای اهداف عاليه نظام مهندسی جهت توسعه فراگير صنعت ساختمان و الگوگيری از مدلهاي موفق استان و نیز آشنایی با پروژه های عمرانی و دستاوردهاي علمي، بازديد از طرح توسعه هتل کریاس پالاس، مرکز تجارت سرامیک ایران و گروه کارخانجات شیشه اردکان ويژه بانوان مهندس برگزار شد.

کد خبر: 190911002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ شهریور ۹۸ - ۱۱:۴۶ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان یزد،با برنامه ریزی و همکاری کمیسیون بانوان سازمان استان و در راستای اهداف عاليه نظام مهندسی جهت توسعه فراگير صنعت ساختمان و الگوگيری از مدلهاي موفق استان و نیز آشنایی با پروژه های عمرانی و دستاوردهاي علمي، بازديد از طرح توسعه هتل کریاس پالاس، مرکز تجارت سرامیک ایران و گروه کارخانجات شیشه اردکان ويژه بانوان مهندس برگزار شد.

بازدید بانوان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از پروژه های عمرانی

بازدید بانوان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از پروژه های عمرانی

بازدید بانوان عضو سازمان نظام  مهندسی ساختمان استان یزد از پروژه های عمرانی شهرستانهای میبد و اردکان

بانوان مهندس در بازدید از مرکز تجارت سرامیک ایران از سازه و سیستم گرمایش و سرمایش و تاسیسات برقی این مجتمع بازدید کرده و از نزدیک با دستگاههای بکار رفته در این سیستم آشنا شدند. هم‌چنین مهندسین این مجتمع، ضمن پاسخگویی به پرسش های بانوان، به تحلیل سیستمهای موجود در سازه بازار کاشی و سرامیک ایران پرداختند.

در ادامه بانوان مهندس از هتل کریاس پالاس بازدید کردند. این مجموعه شامل هتل دوازده طبقه، بازارچه برند، حیاط مرکزی، هتل، پارکینگ، کافی شاپ و رستوران، سالن همایشها و چهار سالن برگزاری مراسم است.

هتل ۵ ستاره کریاس پالاس و نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک میبد با بیش از هفتاد هزار متر مربع زیربنا در فاز اول و زیربنای نهایی بیش از صد هزار متر مربع، از پروژه هایی است که در طراحی، نظارت و اجرای آن از تواناییهای مهندسین بومی استفاده شده است که نشان از توان و دانش بالای مهندسین استان دارد.

در این بازدید مهندسین اجرایی هتل کریاس پالاس نیز با تشریح تکنولوژیهای موجود در سازه، معماری، تاسیسات برقی و مکانیکی، به اجرای نورپردازی سالن مراسمها بصورت سیستم دوحالته دستی و وای فای اشاره کردند و در مورد نورپردازی سقف سالنهای هتل توضیحاتی ارائه کردند.

در ادامه، و بعد از عزیمت به شهرستان اردکان، بانوان از کارخانجات شیشه اردکان بازدید کردند.

کارخانجات شیشه اردکان با هدف ایجاد کارخانجات اکتشاف و استخراج مواد معدنی، تولید و فرآوری مواد اولیه شیشه، تولید انواع شیشه به روش فلوت و ایجاد کارگاههای تولیدی صنایع جانبی شیشه در زمینی به مساحت هفتاد و پنج هکتار در اردکان یزد در نیمه دوم سال نود تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

بازدید بانوان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از پروژه های عمرانی

این کارخانجات با بهره گیری از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات روز دنیا به شکل کاملا مکانیزه و رباتیک و با اعمال کنترل دقیق بر روی کیفیت مواد اولیه و شیشه های تولیدی خود اکنون کاملترین مجتمع تولیدی شیشه در غرب آسیا بشمار می آید.

در حاشیه این بازدید، ریاست کمیسیون بانوان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در گفت و گویی با اشاره به دستاوردهای مفید چنین بازدیدهایی، تصریح کرد: هدف ما از برگزاری چنین بازدیدهایی آشنایی هرچه بیش تر بانوان با پروژه های عظیم استان و مصالح به کاررفته در این سازه ها بوده و چنین بازدیدهایی سبب تعامل بیش تر بانوان مهندس استان با یک‌دیگر میشود.

چنگیزی نتیجه و خروجی این بازدیدهایی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بانوان شرکت کننده متشکل از رشته های ۷ گانه نظام مهندسی از جمله عمران، برق، تأسیسات و معماری هستند.

چنگیزی در خاتمه از همکاری مدیران دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستانهای میبد و اردکان در برنامه ریزی برگزاری شایسته این بازدیدها تشکر و قدردانی کرد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی اردیبشهت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ شهریور ۹۸
626 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0