انطباق ساختار نظام مهندسی با ساخت و سازها در استان یزد ریاست سازمان نظام مهندسي استان یزد

انطباق ساختار نظام مهندسی با ساخت و سازها در استان یزد

ریاست سازمان نظام مهندسي استان یزد بر انطباق ساختار سازمان نظام مهندسی با نیاز های ساخت و ساز تاکید نمود.

کد خبر: 190905010 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ شهریور ۹۸ - ۷:۱۳ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسي استان یزد بر انطباق ساختار سازمان نظام مهندسی با نیاز های ساخت و ساز تاکید نمود.

انطباق ساختار نظام مهندسی با ساخت و سازها در استان یزد

انطباق ساختار نظام مهندسی با ساخت و سازها در استان یزد

انطباق ساختار نظام مهندسی  با ساخت و سازها در استان یزد

مهدی سالاری در جلسه تحليل و بررسي وضعيت ساخت و سازها در استان با اشاره به نامطلوب بودن وضعيت ساخت و ساز در استان بیان کرد: ساختار اين سازمان با نيازهاي ساخت و ساز استان منطبق مي گردد.

انطباق ساختار نظام مهندسی با ساخت و سازها در استان یزد

رییس سازمان استان یزد با اشاره به اين که اجراي تجارب گذشته در زمان فعلی نه تنها خوب نيست بلکه سم است، گفت: آن تجربه ها در شرايط پررونق ساختمان سازي آن دوره رقم خورده و چنان چه با اين ابزار به ساخت و ساز بپردارزيم دچار شکست خواهيم بود.

سالاری با عنوان اين که روش فعلی نظارتهاي اين سازمان و نيز روش کميسيون ماده صد در اين زمان جوابگو نيست، اظهار داشت: امروز هم نظام معماري و هم مطالبات مردم با گذشته فرق کرده و بايد شيوه هاي نظارتي و بازدارندگي از تخلف نيز در سازمان نظام مهندسي و شهرداريها متفاوت از گذشته باشد.

سالاری با اشاره به اين که امروز اين سازمان بيش از هر زماني آماده تغيير است، ادامه داد: اين تغيير نيازمند تعامل خوب ساير دستگاهها به ويژه شهرداريهاست و تا زماني که اين امر محقق نگردد، اين تغيير دچار سستي است.

انطباق ساختار نظام مهندسی با ساخت و سازها در استان یزد

وی با اشاره به اين که اين سازمان تلاش ميکند حرفه اي فعاليت کند، تصریح کرد: در اين مسير شفاف سازي و همگام شدن با شرايط قانوني در اولويت قرار دارد و با کلیه کسانيکه براي بر هم زدن ساختار اين سازمان تلاش ميکنند چه در داخل و چه در خارج از سازمان برخورد ميکنيم.

در ادامه اين جلسه، شرکت کنندگان با مباحث حقوقي حول ساختمان سازي و مسئوليت اجتماعي جامعه در مورد چگونگي بهره برداري از واحد هاي مسکوني مطالبي بيان گردید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ شهریور ۹۸
471 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0