برگزاری چهلمین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهلمین نشست هیئت مدیره سازمان

برگزاری چهلمین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

چهلمین نشست هیأت مدیره سازمان استان مازندران روز شنبه مورخ نهم شهریور ماه نود و هشت از ساعت شانزده الی بیست در محل سازمان برگزار و تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید:

کد خبر: 190902008 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸ - ۴:۱۰ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از  سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،چهلمین نشست هیأت مدیره سازمان استان مازندران روز شنبه مورخ نهم شهریور ماه نود و هشت از ساعت شانزده الی بیست در محل سازمان برگزار و تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید:

برگزاری چهلمین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری چهلمین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

چهلمین نشست هیأت مدیره سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان مازندران برگزار گردید + مصوبات

۱-پیرو ابلاغیه شماره ۴۰۰/۵۵۹۷۹ مورخ سوم مرداد ماه نود و هفت و نامه شماره ۱۳۰/۲۵۴۲۶ مورخ نهم مرداد ماه نود و هفت (نحوه صدور، تمدید و ظرفیت دفاتر طراحی) موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به ابهام نامه ها در باره نحوه فعالیت دفاتر موجودی که هنوز پروانه آن ها اعتبار دارد، مقرر گردید برای حل مشکل مکاتبات و استعلام لازم بعمل آید.

۲-پیشنهاد کمیته آموزش در مورد امتیاز تشویقی برای مهندسانی که در دوره های آموزشی شرکت می کنند به بحث و بررسی گذاشته شد و مقرر شد برای هر دوره “نیاز سنجی شده توسط کمیته آموزش و تصویب شده در هیأت مدیره که حدود ۱۰۰ عنوان است، ۴۰۰ امتیاز” و برای هر “کارگاه آموزشی خارج از لیست فوق و پیشنهاد کمیته و مصوب هیأت مدیره ۳۰۰ امتیاز” و برای هر “گردهمایی یا سمینار آموزشی با پیشنهاد کمیته و مصوب هیأت مدیره ۱۰۰ امتیاز تشویقی” به شرکت کنندگان داده شود. در ضمن سقف امتیاز اعطایی دو هزار امتیاز است. برای شرکتهای حقوقی نحوه احتساب امتیاز اعضا و سقف امتیاز ها در نشست بعدی بررسی و تصمیمگیری خواهد شد.

۳-مقرر گردید در مورد دوره های آموزشی جدید، بازنگری و نیاز سنجی مجدد توسط کمیته آموزش سازمان بعمل آید.

۴-با توجه به پی‌گیری های به عمل آمده از اداره کل امور اقتصادی دارایی استان مازندران براساس ماده پانزدهم قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مقرر شد در کمیسیون‌های حل اختلاف مالیاتی هر شهرستان ۱ نفر از اعضای هیأت رئیسه دفتر و تائید ریاست سازمان یک نفر ترجیحاً رئیس کانون مهندسین آن شهر و در صورت عدم وجود کانون به پیشنهاد هیأت رئیسه دفتر و با تائید ریاست سازمان در نشست ها شرکت کنند.

برگزاری چهلمین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

۵-اصلاحیه نظام نامه کنترل نظارت مصوب ششم خرداد ماه نود و شش هیأت مدیره در نشست مطرح و بعد از بحث و بررسی با اعمال اصلاحاتی به تصویب رسید.

منبع: سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی نقشه برداری pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ شهریور ۹۸
548 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0