تاسیس پایگاه خبری در اولویت برنامه‌های شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

تاسیس پایگاه خبری در اولویت برنامه‌های شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی سازمانهای استانها

شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در جلسه روز یک‌شنبه بیست و هفتم مرداد، مواردی چون برگزاری جشنواره روابط عمومیها، ایجاد پایگاه خبری، توسعه آموزش و منطقه بندی روابط عمومی استانهای هم جوار را مورد بررسی قرار داد.

کد خبر: 190821013 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ مرداد ۹۸ - ۲:۱۶ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در جلسه روز یک‌شنبه بیست و هفتم مرداد، مواردی چون برگزاری جشنواره روابط عمومیها، ایجاد پایگاه خبری، توسعه آموزش و منطقه بندی روابط عمومی استانهای هم جوار را مورد بررسی قرار داد.

تاسیس پایگاه خبری در اولویت برنامه‌های شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی

تاسیس پایگاه خبری در اولویت برنامه‌های شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی

تاسیس پایگاه خبری در اولویت  برنامه‌های شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی سازمانهای استانها

در این نشست، شایان، عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی با تشریح اهمیت تاسیس پایگاه خبری خواستار تسریع در این روند شد و افزود: آغاز بکار پایگاه خبری مقدماتی دارد که از جمله آن ها افزایش توانایی تولید خبر و تحلیل خبری در حوزه فعالیت روابط عمومی هر سازمان است.

در این جلسه، مدیر روابط عمومی خراسان رضوی نیز گزارشی در مورد فعالیت پایگاه خبری جامعه مهندسان ساختمان ایران موسوم به جمع ارائه کرد.

به گفته نصر آزادانی، این پایگاه در حال حاضر بصورت کشوری میتواند پیوند دهنده خبرهای ارسالی از طرف سازمانهای استانها باشد. در این ارتباط مقرر گردید اعضای شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی ویژگیهای کار این پایگاه خبری و چگونگی استفاده از این امکان را در گام نخست بررسی و تحلیل کنند.

بحث و تبادل نظر در مورد جشنواره نشریات تخصصی ساختمان و عملکرد واحدهای روابط عمومی، محور بعدی رایزنی‌ های این جلسه بود که مقرر شد در این جشنواره انواع تولیدات روابط عموم ها بصورت جامع شرکت داده شود.

تاسیس پایگاه خبری در اولویت برنامه‌های شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی

بررسی کیفیت و محتوای سایتهای روابط عمومی سازمانهای استان‌ها و محتوای فضای مجازی اختصاصی هر استان و نیز ارزشیابی تولیدات خبری و صوتی و تصویری واحدهای روابط عمومی بعنوان پیش زمینه شرکت آنها در جشنواره مورد تاکید شورای سیاست‌گذاری قرار گرفت. عناوین و محورهای انتخاب آثار روابط عمومیها در جشنواره آینده و نیز ارائه آموزش ‌ها در راستای افزایش کیفیت آثار شرکت کننده در جشنواره بر مبنای اظهار نظر و درخواست مدیران روابط عمومی در طرح نظرسنجی اختصاصی در فضای مجازی از دیگر مصوبات پیشنهادی این شورا بود.

شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی هم‌چنین طرح منطقه ای هماهنگی امور روابط عمومی استان‌ های همجوار را به بحث گذاشت که تصمیم ‌گیری در این رابطه به نشست بعد موکول گردید.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ مرداد ۹۸
574 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0