جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی هدف سازمان نظام‌ مهندسی معدن ریاست سازمان نظام‌مهندسی معدن ایران

جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی هدف سازمان نظام‌ مهندسی معدن

ریاست سازمان نظام‌مهندسی معدن ایران بیان کرد: مهم‌ ترین هدف این سازمان پس از اکتشافات فراوری این مواد برای استفاده بهینه از معادن و جلوگیری از خام فروشی است.

کد خبر: 190818009 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ مرداد ۹۸ - ۵:۲۱ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام‌مهندسی معدن ایران بیان کرد: مهم‌ ترین هدف این سازمان پس از اکتشافات فراوری این مواد برای استفاده بهینه از معادن و جلوگیری از خام فروشی است.

جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی هدف سازمان نظام‌ مهندسی معدن

جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی هدف سازمان نظام‌ مهندسی معدن

جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی هدف سازمان نظام‌ مهندسی معدن است

داریوش اسماعیلی، با اشاره به وجود ۲ معدن طلا کشور در آذربایجان غربی گفت: این استان با داشتن ۲ معدن طلای زره شوران و آق دره تکاب و معادن سنگهای زینتی در یکی از سرآمدهای کشور بوده و همواره مورد توجه این سازمان است.

اسماعیلی با عنوان این که یکی از برنامه‌های این سازمان جذب سرمایه‌گذار است، ادامه داد: در حال حاضر مجموع سرمایه‌گذاری در بخش معادن دویست هزار میلیارد تومان بوده که البته این میزان قابلیت افزایش چهار برابر را دارد.

وی با عنوان این که اکتشافات مواد معدنی در دستور کار این سازمان قرار دارد، ادامه داد: مهم‌ ترین هدف این سازمان پس از اکتشافات فراوری این مواد برای استفاده بهینه از معادن و جلوگیری از خام فروشی است.

رئیس سازمان نظام‌مهندسی معدن ایران با عنوان این که تحریم‌ ها کم ترین اثر را در معادن داشتند، اظهار داشت: برای این کار سرمایه‌گذاری بر روی معادن یکی از بهترین گزینه‌های دولت  برای پیشرفت کشور است و اکنون ایران در زمینه تبدیل سنگ ‌آهن به شمش آهن، ورق و میلگرد به پیشرفت ‌های بسیاری دست‌یافته است.

جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی هدف سازمان نظام‌ مهندسی معدن

اسماعیلی با عنوان این که بیش از هشتاد درصد معادن کشور از نوع معادن کوچک هستند، گفت: بیش از هشتاد و پنج درصد اشتغال در معادن کشور نیز مربوط بهمین معادن کوچک است و این معادن نیز در کنار معادن دیگر از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به برگزاری ششصد دوره آموزشی برای افراد مشغول در بخش معادن بیان کرد: از این ششصد دوره نود دوره مربوط به رانندگان معادن است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ مرداد ۹۸
815 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0