رتبه اول مختص استان آذربایجان غربی از لحاظ دارا بودن مواد معدنی ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان آذربایجان‌غربی

رتبه اول مختص استان آذربایجان غربی از لحاظ دارا بودن مواد معدنی

ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: هم‌اکنون استان از لحاظ دارا بودن مواد معدنی رتبه اول کشور را دارد ضمن این که از نظر تعداد اعضای فعال سازمان و معادن فعال رتبه هفتم کشور است.

کد خبر: 190817007 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ مرداد ۹۸ - ۱۲:۴۶ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: هم‌اکنون استان از لحاظ دارا بودن مواد معدنی رتبه اول کشور را دارد ضمن این که از نظر تعداد اعضای فعال سازمان و معادن فعال رتبه هفتم کشور است.

رتبه اول مختص استان آذربایجان غربی از لحاظ دارا بودن مواد معدنی

رتبه اول مختص استان آذربایجان غربی از لحاظ دارا بودن مواد معدنی

استان آذربایجان‌غربی رتبه اول  کشور از لحاظ دارا بودن مواد معدنی را دارد

 

محمدرضا عبدالله‌زاده اظهار داشت: در حال حاضر سازمان استان دو هزار و صد و شصت و چهار عضو دارد که از این تعداد ششصد و هفده عضو دارای پروانه اشتغال در زمینه‌های معدن، زمین‌شناسی، نقشه‌برداری و متالوژی استخراجی هستند و با توجه به این آمار آذربایجان‌ غربی رتبه هفتم کشور را در اختیار دارد.

عبداله زاده، تعداد معادن استان را هفتصد و بیست و نه معدن برشمرد و گفت: از این تعداد چهارصد و شصت و هشت معدن فعال هستند و استان آذربایجان‌غربی رتبه هفتم کشور را از لحاظ تعداد معادن فعال است ضمن این که استان با داشتن پنجاه و یک ماده معدنی، رتبه اول کشور را داراست.

وی خاطر نشان ساخت: در نشست های صبح و ظهر با سازمان صمت و استاندار آذربایجان‌غربی علاوه بر بررسی و رایزنی در مورد مسائل استان در مورد معدن، بر ضرورت ایجاد واحدهای فراوری تاکید شد ضمن این که در مورد تعامل نظام مهندسی معدن و صمت و هم‌چنین طرح احیا و فعال‌سازی معادن کوچک مقیاس توسط ایمیدرو نیز بحث و تبادل‌نظر گردید.

منبع: خبرگزاری برنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام سازمان مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ مرداد ۹۸
575 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0