افزایش 1 سال عمر ساختمان برابر با ده هزار میلیارد تومان صرفه جویی  نائب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین بیان کرد:

افزایش ۱ سال عمر ساختمان برابر با ده هزار میلیارد تومان صرفه جویی 

نائب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین اظهار داشت: با افزایش 1 سال به عمر ساختمانها بیش از ده هزار میلیارد تومان در هزینه های ساخت و ساز کشور صرفه جویی می گردد.

کد خبر: 190812001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ مرداد ۹۸ - ۱۲:۳۸ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی  کشور،نائب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین اظهار داشت: با افزایش ۱ سال به عمر ساختمانها بیش از ده هزار میلیارد تومان در هزینه های ساخت و ساز کشور صرفه جویی می گردد.

افزایش 1 سال عمر ساختمان برابر با ده هزار میلیارد تومان صرفه جویی 

افزایش ۱ سال عمر ساختمان برابر با ده هزار میلیارد تومان صرفه جویی

افزایش ۱ سال عمر ساختمان  ده هزار میلیارد تومان صرفه جویی دارد

عباس وثیق نیا نائب، رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در آیین تجلیل از خبرنگاران استان قزوین که در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین برگزار گردید، بیان داشت: مهم‌ترین وظیفه ما طبق قانون ارتقا کیفیت زندگی مردم است و تلاش میکنیم این هدف مهم با کمک رسانه ها  محقق گردد.

وثیق نیا ادامه داد: افزایش کیفیت و عمر ساختمان‌ها از دیگر اهداف ما در برنامه ریزیهاست و باید با فرهنگ سازی مردم را به کیفی سازی ساختمان‌ها ترغیب کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر میزان عمر متوسط ساختمان‌ها در کشورمان بیست و سه تا بیست و پنج سال و در جهان تا صد سال است و این فاصله با استفاده از تکنولوژی روز و استفاده از مصالح مرغوب باید کم‌تر گردد.

نائب رئیس سازمان نظام مهدسی ساختمان استان قزوین یاد آور شد: اگر بتوانیم حتی ۱ سال عمر مفید ساختمان‌ها را بالا ببریم با افزایش عمر ساختمان‌ها بیش از ده هزار میلیارد تومان در هزینه ها صرفه جویی خواهد شد.

افزایش ۱ سال عمر ساختمان برابر با ده هزار میلیارد تومان صرفه جویی 

وثیق نیا خاطر نشان ساخت: در حال حاضر در سراسر کشور دویست و پنجاه میلیون واحد مسکونی و در استان چهارصد و سی هزار واحد مسکونی داریم که با استحکام بخشی به ساختمان‌ها میتوان در این شرایط به کاهش هزینه ها کمک کرد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر حدود ده هزار نفر در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین عضویت دارند و در هفت رشته فعالیت میکنند.

در ادامه از خبرنگاران استان قزوین تجلیل به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری برنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازي

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ مرداد ۹۸
572 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0