گسترش دامنه نظارتهای سازمان نظام مهندسی مهدی سالاری، ریاست سازمان استان یزد

گسترش دامنه نظارتهای سازمان نظام مهندسی

با ابلاغ جدید وزارت راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی ساختمان میتواند از ساختمانهای بدون پروانه نیز بازدید کند.

کد خبر: 190811008 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ مرداد ۹۸ - ۹:۵۵ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،با ابلاغ جدید وزارت راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی ساختمان میتواند از ساختمانهای بدون پروانه نیز بازدید کند.

گسترش دامنه نظارتهای سازمان نظام مهندسی

گسترش دامنه نظارتهای سازمان نظام مهندسی

گسترش دامنه نظارتهای  سازمان نظام مهندسی

مهدی سالاری، ریاست سازمان استان یزد، در ابتدای سی و چهارمین نشست هیئت مدیره با اشاره به برگزاری جلسات مشترک ۳ جانبه با شهرداری یزد و اداره کل راه و شهرسازی استان بیان کرد: توافق شد برای اطلاع رسانی مشترک ۳ ارگان، از ظرفیت نشریه “پیام نظام یزد” که هم اکنون هفتگی و بصورت دیجیتال منتشر می گردد، استفاده شود.

سالاری ادامه داد: هم‌چنین مقرر شد در نشریه “آوای شهر یزد” که اخیراً توسط شهرداری اخذ مجوز شده، مسائل مربوط به فرهنگ سازی و اطلاع رسانیهای عمومی انعکاس یابد.

وی عنوان داشت: اخیراً طی ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی، نظارت عالیه راه و شهرسازی در نظارت مضاعف سازمان ادغام و مقرر شده بازدیدها بصورت مشترک و هماهنگ انجام گردد.

رئیس سازمان استان، این اقدام را از دو جهت حائز اهمیت شمرد و اظهار داشت: نرم افزار خوبی در سطح ملی برای این امر تهیه شده که بانک اطلاعاتی مناسبی را در زمینه ساخت و سازها در اختیار ما قرار میدهد.

گسترش دامنه نظارتهای سازمان نظام مهندسی

سالاری خاطر نشان ساخت: هم‌چنین سازمان از این پس میتواند از ساختمان هایی که بدون پروانه احداث می شوند نیز بازدید داشته باشد که در این بازدیدها علاوه بر بررسی کیفیت ساخت و ساز، میتوانیم علل عدم اخذ پروانه را نیز بررسی کنیم.

وی یاد آور شد: با توافق بعمل آمده مقرر شد در این بازدیدها علاوه بر نمایندگان سازمان و اداره راه و شهرسازی، از شهرداری نیز نماینده ای حضور داشته باشد.

در ادامه نشست و با تصویب اعضای هیئت مدیره مقرر شد، مدت قرار داد پیمانکار مهمانسرای مشهد مقدس از ۱ سال به ۳ سال افزایش یابد به شرطی که افزایش سالیانه اجاره مبتنی بر افزایش تعرفه سالیانه سازمان میراث فرهنگی بوده و کم‌تر از ده درصد نباشد. هم‌چنین نظام نامه کمیسیون حقوق شهروندی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به تصویب اعضاء رسید.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هر آنچه که در مورد آزمون نظام مهندسي طراحي معماري بايد بدانيد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ مرداد ۹۸
603 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0